Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

FRP • Saints & Sinners

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Yasu

Viestien lukumäärä : 190

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:06 pm

Sarah
Hameväkisen kulmat nousivat pystyyn. Mitä ihmettä on tapahtumassa?"He..?Kuka he.." Sarah mumisi. "Missä ongelmissa olet?" Sinisilmäinen demoni kysyi huolestuneena. Lucas alkoi mennä kauemmaksi neidistä. "Kuka päättää siitä, että puhut minulle?" Naisen suusta pääsi sammakoita ennenkuin hän ehti ajattelemaan. Lucas tuntui panikoivan jolloin neito otti pari askelta taaksepäin. "En. Lucas minä en aio lähteä. Mitä ikinä sinulle tapahtuu en pidä sen seurauksista!" Neiti kohotti hieman ääntäänsä kiihdyksissään. Naikkonen otti takapakkia hieman oven.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Simile

Viestien lukumäärä : 682
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:13 pm

Ethel Hope Thompson
"Hyvää yötä", ehdin juuri sanoa ennen kuin Jasmine onkin jo kadonnut. Kohautan itsekseni olkiani huvittuneena.  Lähden itse matelemaan kohti huonetta. Rappuset tuntuvat ylöspäin mentäessä loputtoman pitkiltä. Syytän raskautta huonosta jaksamisestani, vaikka yhtä hyvin se voi olla vain univelkaakin. Pääsen vihdoinkin oikeaan kerrokseen. Pitäisi vielä jaksaa raahautua käytävän toiseen päähän. Huokaisen syvään, mutta jatkan silti matkani. "Vihdoin", tuhahdan päästessäni huoneen oven taakse. Raotan ovea aluksi varoen, vaikka tuskin huoneessa ketään olisikaan. Todistettuani arveluni oikeaksi, astun sisään ja suljen oven jälleen huolellisesti. Astun muutaman askeleen sängylle, minkä jälkeen nappaan lähimmän viltin ja käperryn siihen.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1114
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:22 pm

LÄHDEMME LAUANTAI AAMUNA 08.00 AJAMAAN KOHTI ILLINOISIA! TÄSSÄ ARVOTUT AUTOPARIT!!
AUTOPARIT OVAT:
Evelyn & Rafael,
Madison & Carter,
Jeremiah & Jasmine,
Ethel & Noah,
Hamid & Sarah,
Lucas & Celina

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ke Syys 21, 2016 8:26 pm, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot http://elaintarha.foorumini.com
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:36 pm

Noah
Kurtistin kulmiani. "Miksi juttelit hänelle?" kysyin ihmeissäni ja jatkoin, "Etkö tiedä kuka hän on?" Sen sanottuani päätin jättää salapoliisi-leikit siihen ja lähteä baarista, hieman linkuttaen toki. Onneksi muutama haava oli jo paranemaan päin, mutta kokonaisuudessa olin vielä paskana. Nousin portaat ylös ja suuntasin askeleeni kohti huonettani.
Ranskis

Viestien lukumäärä : 425

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:38 pm

Celina
"Ensinnäkään minua ei kiinnosta paskan vertaa kuka hän on", vastasin tuhahtaen ja lähdin kipittelemään kohti omaa huonettani. Kipitin saarnaavan papan ohitse ja harpoin portaat ylös, kunnes olin oikeassa kerroksessa. Avasin huoneen oven, jonka pamautin perässäni. Kävelin sohvan äärelle ja menin makaamaan sen päälle.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:41 pm

Lucas
Purin hammastani ja yritin olla sekoamatta. "SARAH LÄHDE!" huusin kovaan ääneen ja nostin pääni nähdäkseni neidin kasvot. Silmäni olivat muuttuneet sieluttomiksi ja tuttuun tapaan mustiksi. Muutama naksahdus sinne ja tänne ja olin jälleen, minä? Nousin ylös ja suuri viekas hymy ilmestyi huulilleni. "Oliko ikävä?" kysyin piruuttani naureskellen ja otin askeleen ja toisenkin lähemmäksi neitiä. "En ihan sanoisi tätä ongelmaksi", vastasin virnistäen.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:51 pm

Sarah
Neitokainen katsoi Lucasta lattialla. Naikkonen säpsähti herran huudessa ja nojasi oveen. Voi saatana.. Hameväkinen katsoi Lucasta ja keräsi rohkeuttansa. (Sarahin asenne on erilainen, kun se on selvänä) Kohta Lucas nousee ja ei niin mukava hymy tuli tämän kasvoille. "Oikeastaan ei. Kaipaan sitä sairaala-Lucasta" Sarah sanoi sarkastisesti. Sarah ei voinnut mennä enään kauemmas, mutta hän olisi voinnut juosta, mutta hän ei halua tietää miten sitten tapahtuisi. Jopa tähän aikaan toivoisin äidin tänne.. "No jokaisella on asenne ongelmia." Hameväkinen sanoi ilme tunteettomana. "Tota.." Sarah katsoi Lucaksen koko olemusta, mutta Sarah tajusi pian että herra oli pelkillä boksereillaan mikä sai Sarahin hieman punastumaan. "En aio päästää sinua ulos tästä huoneesta.." Sarah sanoi vakavana ja siirsi katseensa Lucaksen kylmiin harmaisiin silmiin.(?)
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 9:56 pm

Hamid
Jatkoin käytävillä tepastelemista leveä virne huulillani. "En nyt ihan niinkään", vastasin naurahduksen kera ja jatkoin, "Mutta jotain sinne päin." Pysähdyin sitten erään purkin eteen ja hymyilin leveästi, "Tässä se on." Otin purkin varovasti käsiini ja katsahdin naista kulma kurtussa, "Tiedätkö mikä tämä on?" Kolistelin sitten vähän lasipurkkia, jotta nainen näkisi, että sen sisällä ollut asia ei ollut mikään kiinteä tai nestemäinen asia. "Joten tiedätkö sinä?" kysyin uudelleen ja virnistin leveästi.
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:00 pm

Evelyn Allison Walker
Katson purkkia epäluuloisena. "Toivon todella, ettei mitään minulle vaarallista", mutisen katse purnukassa. Minun silmiini purkki näyttää tyhjältä. "En ymmärrä", kerron ilmeettömänä. Yritän koskettaa purnukkaa, mutta annan viime tipassa olla. "Kertoisitko nyt, miksi näimme näin paljon vaivaa pahaisen lasipurkin takia?" en tarkoita kysymystäni pahalla, minkä leveä virneeni paljastaakin. Olen vain hyvin utelias tietämään sen sisällöstä - myös henkiriepuni vuoksi.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:08 pm

Lucas
Viekas hymyni kasvoi aina vain suuremmaksi, mitä lähemmäksi Sarahia pääsin. Lopulta neiti ei pystynyt enää liikkumaan ja päätin jäädä muutaman sentin kauemmaksi hänen kasvoistaan. Neiti kertoi, ettei huoneesta lähteminen olisi vaihtoehto. Suuri makea naurahdus karkasi huuliltani. Läimäytin käteni huoneen oveen, lähelle Sarahin kasvoja. "Minun pitänee keksiä tekemistä sitten täksi illaksi jotenkin muuten", kuiskasin viekas hymy huulillani ja painauduin lähemmäksi neidin korvanipukkaa. Painoin suudelman siihen ja sitten hänen kaulalleen. "Sinuna miettisin vielä uudestaan", kuiskasin perään ja katsoin Sarahin silmiin viekkaasti hymyillen. Silmäni mustuivat sekunneissa.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:16 pm

Sarah
Hameväkinen katsoi lähenevää miestä. Lucas oli niin lähellä Sarahia, että tunsi tämän lämpimän hengityksen.(?) Naikkonen ei kestänyt miehen naurahdusta. yököttävää Sarah säpsähti, kun Lucas läimäytti kätensä lähelle neidon kasvoja. Sarah piti suunsa kiinni ja pysyi liikkumatta. Kohta herra tuli vielä lähemmästi. Lucas painoi kaksi suudelmaa mikä sai neidin ihon kananlihalle. "En! Tuossa tilassa teet kaikkea hätiköityä." Sarah sanoi ja katsoi miehen mustiin sieluttomiin silmiin.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:16 pm

Hamid
Katsahdin naista leveästi hymyillen. "Se ei ole mikä vain lasipurkki", vastasin hymähtäen ja katsahdin lasipurkkia siinä välissä, "Se on erilainen kuin nämä muut." Hymyni tilalle tuli pian suuri virne, kun nainen kysyi retkemme tarkoitusta, "Tämän takia", vastasin pienesti virnistäen ja pudotin lasipurkin samassa, kun painoin suudelman neidin huulille.
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:26 pm

Lucas
Pieni, tahallinen naurahdus pääsi huulieni välistä, kun neiti sepitti jotain. Katsahdin Sarahin läpi, päästä varpaisiin ja hymyilin viekkaasti, "Tilassani?" Kysymykseni jälkeen siirsin toimettomana olleen käteni neidin käsivarrelle ja nostin sen hänen päänsä yläpuolelle. Sitten tein tämän saman neidin toiselle käsivarrelle (?). Pidin yhdellä kädelläni kummastakin Sarahin ranteista kiinni ja liikuttelin toista kättä neidin muodoilla. "Hmm.. Eli jos teen näin..?" kysyin virnistäen ja laskeuduin suutelemaan neidin rinnuksia pitäen hänen kätensä yhä "lukossa", "Teen jotakin hätiköityä?"
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:35 pm

Sarah
Sarah katsoi miestä kuolleena silmiin. "olet inhottava.." Hameväkinen mumisi ja tarkasteli miehen liikkeitä. Kohta Lucas nosti Sarahin käsivarret ylös. Naikkonen nosti toista kulmaansa eleelle. 'Mitä vittua sinä teet'. Kohta Lucas liikutti toista kättänsä neidon muodoilla, joka sai tämän punastumaan ennemmän. "Mitä aioit tehdä. Kiusata minua?" Sarah hymähti ja ''kuumensi'' ihoansa, että Lucas lopettaisi.(?)
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:42 pm

Lucas
En juurikaan kuunnellut Sarahia, mutta päätin vain myötäillä hänen sanomisiaan. "Taidat olla oikeassa", aloitin ilme neutraalina, mutta naurahdin makeasti loppua kohden, "Tämähän ei ole vielä mitään." Siispä nostin neidin syliini ja kannoin hänet sängyn luo. Neidin iho kuumeni äskeisestä paljon, mutten antanut sen haitata. "Eikö tuo ole jo hieman vanha temppu, vai mitä olet mieltä?" kysyin viekas hymy huulillani ja istuin periaatteessa neidin lantion kohdalla. Painoin suudelman hänen huulilleen, välittämättä kuumudesta sen enempää. Sitä paitsi parantuisin siitä, joten mitä sen antaa haitata.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:52 pm

Sarah
Sarah katsoi vihaisena Lucasta. "Lopeta jo." Hameväkinen sanoi. Kohta herra nostaa tätä sängyn luo. [Vittunen kevät "Aijaa. Muistat vain?" Neito sanoi sarkastisesti ja kohta tämä kohtaa pehmeäm patjan selänsä alla. Sarah rimpuili, mutta voi tehdä kun sinua paljon painavempi on päälläsi? Lucas suutelee Sarahia pakosti jolloin neito puraisee tämän huulia ja Lucas irtaantuu suudelmasta.(?) Sarah huusi paniikin auheuttamasta reaktiosta; "Noah!!" Neiti huusi ja toivoi saavansa apua.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 10:59 pm

Lucas
Neiti puraisi huultani ja alkoi huutamaan. Pieni virne tuli huulilleni kuin luonnostaan ja nostin käteni neidin suulle. "Luulin, että minut sinä halusitkin", totesin naurahtaen pirullisesti ja katsoin suoraan Sarahin silmiin. "Vai etkö enää haluakaan minua?" kysyin heti perään ja muka pahoitin mieleni. Painoin vielä suudelman Sarahin kaulalle.

Noah
Olin juuri pääsemässä huoneeni ovelle, kunnes kuulin jostain nimeäni huudettavan. "Sarah?" mumisin itsekseni ja yritin kuin selvittää itselleni, kuka minua huusi. Lähdin seuraamaan ääntä vaistomaisesti ja yritin linkuttaa paikalle niin nopeasti kuin pystyin. "SARAH?" huusin kovempaan ääneen ja toivoin, että kuulisin jostain taas samaisen äänen, tai muuten joutuisin luottamaan vaistoihini.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 11:07 pm

Sarah
Hameväkinen katsoi Lucasia silmiin joka tukki tämän suun. Neito mumisi tälle kirouksia josta ei saannut selvää sanaakaan. Oikeastaan Sarah tunsi, että häneen sydämmeensä olisi upettu tikari. Miten hän sen tietää? Lucas painoi suudelman tämän kaulalle. Hameväkisen silmille nousi kyyneleet. Sarah sulki silmänsä ja keskittyi tekemään hallusinaatiota (Noahille) Nuolia jotka johdattaisivat tänne huoneeseen. Neiti rukoili, että Noah saisi ''viestin''.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 11:15 pm

Noah
Tunsin oloni hetkellisesti heikoksi, sitten uneliaaksi ja sitten tunnottomaksi. Missä hitossa minä olin? Katselin ympärilleni ja tajusin olevani yhä käytävällä. Tällä kertaa käytävällä meni vain selvät nuolet tiettyyn suuntaan. Linkutin itseni nuolien suuntaan ja ihmettelin yhä tilaa, jossa olin. Saavuin pian ovelle, johon nuolet päättyivät. Pian oloni muuttui jälleen normaaliksi eikä nuolia enää ollut (?). "Sarah?" kysyin oven läpi kovaan ääneen ja koitin avata oven, mutta se oli jotenkin jumissa. "SARAH?" kysyin yhä kovempaan ääneen ja keskitin viimeiset voimani liikkuakseni ilmassa ja siirtyäkseni oven toiselle puolelle. En jäänyt paikoilleni, vaikka näky hirvittikin minua, vaan siirryin ilman avulla Lucasin selän taakse ja riehtaisin hänet pois neidin päältä. "Oletko okei?" kysyin varovasti ja katsoin neidin kuntoa, mutta juuri kun olin katsomassa veljeni suuntaan hän oli kadonnut. Jättänyt oven sepposen selälleen.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ke Syys 21, 2016 5:45 pm

Sarah
Hameväkinen nyyhkytti hiljaa omassa mielessään ja lopetti rimpuilun väsymyksestä. Neito avasi silmänsä ja vilkuili oven puoleen. Kiltti... Sarah lopetti hallusinaation ja alkoi luovuttaa toivonsa. Neito kuuli, kun tätä nimeä kutsuttiin ja tunnusti sen olevan Noah. Hameväkinen yritti huutaa Noahia, mutta Lucaksen käsi oli edelleen tämän suun edellä.(?) Kaikki tapahtui nopeasti. Paino lähti Sarahin päältä mikä sai neidin haukkomaan henkeä istumalteen. "Noah.." Sarah sanoi silmät hieman punaisina kyyneleiden takia, mutta pieni hymy päättyi hameväkisen huulille. "K-kyllä.. olen ihan kunnossa." Sarah katsoi huoneen läpi ja sitten oveen päin. Lucas oli kadonnut.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ke Syys 21, 2016 8:39 pm

Noah
Katsahdin jälleen neitiin, kun olin todennut veljeni häipyneen. "Mitä tapahtui?" karkasi ensimmäisenä suustani ja istahdin Sarahin viereen. Vein toisen käden neidin olkapäälle ja katsoin häntä silmiin. "Sattuiko sinuun pahastikin? Oletko varmasti okei?" lisäsin heti perään ja katsahdin neidin kasvoja läpi. Mihinhän hittoon Lucaskin oli menossa?
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ke Syys 21, 2016 8:55 pm

Sarah
Hameväkinen ei pystynyt luomaan katsekontaktia herraan joten hän päätyi katsomaan omia jalkojaan. Noah kysyi mitä tapahtui. Haluaisin sanoa, mutta olen liian shokissa... Sarah laski päätänsä jolloin neidon hiukset tuli silmien verhoksi. Hameväkinen pudisti päätäänsä eleelle; en halua puhua siitä. Demoni säpsähtää ja meni kauemmas. "O-olen kunnossa..." Sarah sai sanottua hiljaa ja pisti kätensä ympärillensä. (aka; halaa itseänsä)
Näytä käyttäjän tiedot
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ke Syys 21, 2016 9:15 pm

Evelyn Allison Walker
Täytyy myöntää, että minulla oli hyvin suuret odotuksen lasipurkin suhteen, ja olen hiukan pettynyt. Osaan odottaa suudelmaa voimani takia, mutten ymmärrä miksi annan sen tapahtua. Lasipurkin sirpaleet leviävät kenkiemme ympärille miehen painaessa suudelman kastanjan värisille huulilleni. Hetken mielijohteesta vastaan suudelmaan, mutta vetäydyn hyvin pian kauemmas miehestä. "Ei", kuiskaan. Lasinsirut rasahtelevat mustien maihareideni pohjia vasten. "En tiedä edes nimeäsi!" kyseenalaistan mielessäni tapahtuneen. "Tämä on väärin", sen sanottuani lähden astelemaan takaisin tikapuiden luokse.
Näytä käyttäjän tiedot
Sociality Sucks

Viestien lukumäärä : 319

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ke Syys 21, 2016 9:16 pm

Jeremiah Samuel Harris
Nuorukainen istui polviensa varassa lumen keskellä. Hänen kätensä olivat veren tahrimat. Kaikki tapahtui niin nopeasti eikä vihreäsilmäiselle jäänyt vaihtoehtoja. Jeremiah ei pystynyt käsittelemään tapahtunutta, hän vain tuijotti verenpunaisia käsiään. Taivaalle noussut kuu valaisi vähän muuten pilkkopimeää metsää ja sai nuorukaisen siivet näyttämään tummemmalta kuin mitä ne oikeasti olivat, koska toiseltaan nimeltään Samuelin kauniit luonnonvalkoiset siivetkin olivat sotkeutuneena tähän notkeaan, punaiseen aineeseen. Vihreäsilmäisen ympärillä oli suuria ja verisiä sulkia siellä täällä. Kuten sanottu, kaikki vain tapahtui niin nopeasti.

/Hei. C:

Viimeinen muokkaaja, Sociality Sucks pvm Ke Syys 21, 2016 9:24 pm, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ke Syys 21, 2016 9:18 pm

Noah
Ymmärsin neidin eleistä, ettei hän halunnut puhua siitä - ja ehkä jopa halusi omaa tilaa. "Haluatko, että jään tähän seuraasi?" kysyin varovasti ja toivoin neidin vastaavan. En oikeastaan tiedä olisinko halunnut olla enemmän neidin luona vai etsimässä veljeäni? Eniten minua pelotti muiden ihmisten puolesta, mitä Lucas tulisi tekemään heille. Mutta mikä häneen oli mennyt?
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   

FRP • Saints & Sinners
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roolipelit :: Ensimmäinen kategoriasi :: Ensimmäinen foorumisi-
Siirry: