Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

FRP • Saints & Sinners

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ranskis

Viestien lukumäärä : 425

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 8:45 pm

Celina Jade Rios
Naurahdin kuivasti. "No joo" virnistin ja riisuin paitani. Olin nilkosillani katse kaksilahkeisessa. "Joko ollaan valmiita?" hymähdin hiljaa. Hyppäsin alas tuolilta ja horjuin hieman. Nostin pullon lasipohjaa ylöspäin kun join pullosta litkua kovaan vauhtiin.
Pyörähdin ympäri jotta näkisin housuväkisen pärstän. Katsoin hänet alhaalta ylös ja virnistin. Laskin pullon jollekkin pöydälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1114
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 8:49 pm

Noah
Nyökkäilin neidin puhuessa ja hymähdin hiljaa. "En usko, että kenenkään elämä liian selkeää on", vastasin pienen hymyn yltyessä huulilleni. Nyökkäsin vielä tyttelin kysymykselle ja hymähdin, "Ihan alas kyllä ajattelin mennä, ja kyllä se näyttäisi olevan parempi vaihtoehto kuin että kävelisit itse." Mitään sen kummempia sanomatta nostin neidin syliini ja lähdin astelemaan rappusia alas, varovasti ja rauhallisesti. Olin pian alakerrassa ja pääsin suuntamaan askeleeni sinne minne niiden oli alunperinkin tarkoitus mennä. "Joten haluatko alas vai kannanko vielä?" kysyin hymähtäen ja astelin ajatuksissani baariin, josta Sarah oli aikaisemmin puhunut. Hitto. Ei mennyt kauaakaan, kun tunnistin toisen henkilöistä veljekseni. "Lucas?!" säpsähdin, kun tajusin hänen ja hänen kanssaan olleen naisen alastomuuden.
Näytä käyttäjän tiedot http://elaintarha.foorumini.com
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:02 pm

Hamid
Olin ottanut muutaman askeleen lähemmäksi neitiä aikomuksenani lyödä häntä - en tiedä mistä moinen väkivaltaisuuskin on tullut - mutta neidin periksi antaminen sai lähellä liipanneen tilanteen neutralisoitumaan. Otin syvään henkeä ja vedin silmäni kiinni, kunnes sain jälleen otteen itsestäni ja astuin muutaman askeleen taas kauemmaksi neitosta. "Ei meidän tarvitse enää mennä pidemmälle", totesin pienesti hymyillen ja jatkoin, "Sen pitäisi olla jossain tässä." Kävelin sitten pienen kinoksen viereen ja tökkäsin itse tekemäni soihdun siihen kiinni. "Joten jos haluat olla avuksi voit auttaa etsimisessä. Sen pitäisi olla jossain tässä maassa ja siitä pitäisi lähteä kolkko ääni", selitin aikani ja virnistin perään, "Mutta toisaalta koska muistini on huono, voi hyvinkin olla, että olemme väärällä paikalla."
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:12 pm

Lucas
Naurahdin makeasti ja join pullon perät. Katsahdin neitosen kasvoja viekas hymy huulillani, "Joten löysitkö mitään mistä pitäisit?" Kysymykseni viittasi neidin läpivilkaisuun, joka selvästikin kohdistui melkein alastomaan vartalooni. Heitin pullon seinään ja virnistin, "Oletko koskaan halunnut suudella edessäsi olevaa?" En edes odottanut neidin vastausta vaan vedin itseni hänen lähelleen ja painoin suudelman neidon huulille. Ei mennyt kauaakaan, kun kuulin jo nimeni selkäni takaa. Käännyin katsomaan tulijaa ja hymyilin leveästi, "Noah?" En edes aluksi tajunnut hänen sylissään lepäävää neitiä, mutta hänet tajuttuani irtauduin suudelmasta. "NOAH?" kysyin ääntäni korottaen ja ilmeeni muuttui vihaisemmaksi.
Simile

Viestien lukumäärä : 682
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:13 pm

Evelyn Allison Walker
Seuraan miehen uhkaavia liikkeitä, mikä saa kehoni jännittymään - olisin valmis puolustamaan itseäni tarpeen vaatiessa. Yhtäkkiä hän kuitenkin sulkee silmänsä ja rauhoittaa itsensä. Tuijotan herrashenkilöä kummissani hetken aikaa, mutta annan kuitenkin lopulta olla. Olen liiankin tottunut hänen kaltaisiinsa arvaamattomiin henkilöihin. Katsahdan ympärilleni miehen kertoessa, että paikka saattaisi olla tässä. "Tarkoitatko, että minun pitäisi nyt koputella maata ja odottaa kumeaa ääntä?" kysyn hieman huvittuneena, ja käännyn poispäin miekkosesta etsiäkseni mahdollista kumean äänen lähdettä. "Sehän tästä puuttuikin", totean vitsillä katse poissa miehestä. Hermostun aika pian etsimiseen. "Varaudu hiukan seuraavaan", virnistän seuralaiselleni. Nostan katseeni ylemmäs nähdäkseni ilmavirran, jonka sain aikaiseksi rannettani liikuttamalla. Lasken katseeni maahan ja lyön ilmamassan alas. Pian tämän jälkeen kumea ääni kantautuu korviimme (?). "Mistäpäin se kuului?" vilkuilen ympärilleni löytääkseni äänenlähteen.
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:20 pm

Celina Jade Rios
"Ehkä, ehkä ei" vihjasin silmääni vinkaten. Nostin kämmenet hetkellisesti kaksilahkeisen leukaterille, kun hän suuteli minua. Vastasin toki suudelmaan, mutta eihän suudelma kauaa kestänyt, kun joku ehti tulla keskeyttämään. Vilkaisin kuka keskeyttäjä oli ja pyöräytin silmiäni. "Ja kukahan sinä mahdat olla?" kysyin tuhahtaen ja laitoin kätöseni puuskaan turhaantuneena.
Näytä käyttäjän tiedot
Yasu

Viestien lukumäärä : 190

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:29 pm

Sarah Salvatore
Neitokainen naurahti karkeasti Noahin kommentille ja katsoi miestä silmiin. Hän ja Lucas eivät olleet yhtään samanlaisia. Kohta herra nostaa Sarahin sylissä kävelee luultavasti terassia päin. Silmäluomet tuntuivat raskailta, mutta Sarah pysyi juuri ja juuri hereillä. "Kanna vain.." Neito sanoi hieman hiljaa pieni hymy huulillaan, mutta nähtyään tutun miehen puolialasti suutelemassa naikkosta Sarahin hymy katoaa. "Lucas" henkäisy pääsee Sarahin suusta. Lucas irtautui naisesta ja tuntui suuttuvan jostain. Hameväkinen käänsi katseensa pois päin Lucaksesta loukkaantuneena ja piti nyyhkytystä sisällään, mutta pieni kyynel vierähtää silmäkulmasta jonka Sarah pyyhki pois.
Näytä käyttäjän tiedot
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:34 pm

//Sukka plugiin
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:41 pm

Hamid
Naurahdin aluksi neidin jutuille, sillä ajattelin hänen laskevan leikkiä, mutta olisinpa vain kuunnellut häntä. Lensin nimittäin lumikinosta - ja siinä samalla soihtuani - päin, kun nainen teki taikansa. "Niin missä kuuluu mitä?" kysyin pökerryksissäni ja nostin pääni lumen keskeltä. Katsahdin oletettavasti naisen suuntaan ja virnistin. "Tee se vielä kerran ja katsotaan mistä se kuuluu", totesin hymähdyksen kera ja nousin pikku hiljaa pois kinoksesta. Heitin suurimmat lumet pois päältäni, mutta loput sulatin pois tulella.
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 9:48 pm

Evelyn Allison Walker
Pyörähdän ympäri nähdäkseni miekkosen makaamassa kinoksessa. "Kannattaisi joskus kuunnella", hymyilen pirullista hymyäni. Katson miehen kömpelöä nousua. "Hyvä on", tuhahdan vastaukseksi. Käännyn jälleen eri suuntaan miehestä tehdäkseni tempun uudestaan. Pienellä ranneliikkeellä saan jälleen kerättyä valtavan ilmamassan, jonka paiskaisin pian maahan. Omahyväinen virne koristaa kasvojani onnistuttuani jälleen. Kumea ääni kuuluu jälleen. "Mistä se kuuluu? En osaa koordinoida täällä", käännyn jälleen sinne, missä oletan miehen seisovan.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:05 pm

Noah
Huomasin, kuinka - itserakas - veljeni pääsi jälleen Sarahin ihon alle ja sai tämän melkein itkemään. Päätinkin laskea neidin istumaan jonnekin syrjemmäs, mutta juuri kun olin saanut laskettua neidin alas veljeni tuli tönäisemään minua. Hän tönäisi niinkin kovaa, että lensin puiseen tukipilariin. Selästäni kuului nätti rasahdus, mutta koska olin yliluonnollinen kestin sen hieman paremmin kuin normaalit kestäisivät. "Älä tee sitä", sanahdin hiljaa veljelleni ja yritin saada itseni ylös. Lucas oli näköjään eri mieltä. Hän tuli ja potkaisi minua vatsaan - ja naureskeli perään. "Lucas", totesin yskien verta, mutta hän ei kuunnellut.

Lucas
Olin kirjaimellisesti saanut veljeni sylkemään verta, ja se jos mikä sai minut iloiseksi. "TÄMÄ TÄSSÄ", sanahdin varsin kovaan ääneen ja vastasin melkein alastoman neidin kysymykseen ja potkaisin miestä jälleen, "ON ISOVELJENI." Sen jälkeen käänsin sieluttomat silmäni neitiin, jonka olin aikaisemmin tunnistanut Sarahiksi. Astelin neidin luokse ja vedin häntä ranteesta, "JA TÄMÄ PUOLESTAAN", aloitin suuri virne huulillani, "ON ISOVELJENI UUSI RAKAS." Tönäisin neidin veljeni viereen (?) ja naurahdin makeasti, "Sano toki hei." En tiedä mikä minuun oli mennyt, mutta tällä hetkellä halusin vain satuttaa - kumpaakin.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:16 pm

Sarah Salvatore
Noah laski hameväkisen alas, mutta juuri, kun Sarahin jalas osuivat maahan Lucas hyökkäsi Noahin kimppuun. "LUCAS!" Sarah kiljahti. Kuinka hän saattoi noin vain hyökätä Noahin kimppuun!? Sarah katsoi, kun Lucas potki Noahia. Hameväkinen alkoi suuttua. Kohta herra vetäisee Sarahin ranteesta. "Mitä helve-" Pian neito oli jo maassa Noahin vieressä. Sarah nousi pystyyn. Vaikka hameväkinen oli humalassa kukaan ei satuta hänen ystäviään ilman vastaseurauksia. Sarah potkaisi miehen päätä ja keskivartaloa ja sai tämän polvilleen(?) "Lucas. Olet juovuksissa. Rauhoitu." Sarah sanoi neutraalina. "Kuule. Sinun ei tarvitse puhua rakkaudesta, koska et edes tiedä mitä se tarkoittaa." Neito sanoi loukkaantuneena ja meni selinpäin Lucasta ja oli menossa nostamaan Noahin pystyyn. "Ja miksi asiasta niin kiivas. Oletko mustasukkainen?" Neiti virnisti pienessä humala tilansa takia.
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:19 pm

Celina Jade Rios
Hymähdin hiljaa katsoessani veljesten tappelua. Tietenkin, puolialaston kaksilahkeinen niin sanotusti voitti - jos niin edes voisi sanoa. "Aww. Ettet vain satu olemaan mustasukkainen?" tokaisin virnistäen. En tietenkään puuttunut asiaan millään tavalla, koska eihän se kuulunut minulle. "Mutta hei vain" katsoin muiden puuhasteluja turhautuneena, ehkä myös hieman tylsistyneenä. Lopulta kuitenkin päätin istahtaa yhdelle jakkaroista.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:22 pm

Hamid
Naurahdin neidin lausahdukselle ja hieraisin niskaani, "Ehkä jatkossa pitääkin." Keskityin kuitenkin pysymään aloillani ja kuuntelemaan ympäristöä. Suuri, leveä hymy ilmestyi huulilleni, kun kuulin tutun, ja rakkaan, ääneen vieressäni. Saattoi näyttää siltä, etten tehnyt mitään, mutta oikeasti keräsin paljon voimaa käsiini. Pienen hetken päästä käteni jo hehkuivatkin lämpöä ja niistä pääsi tulta lähiympäristööni. Katselin sulavaa lunta hymyillen. "LÖYTYI", huudahdin kovaan ääneen ja lopetin tulen käytön. Juoksin puisen lattialuukun luokse ja revin sen suorastaan auki. "Ehkä et olekaan niin huono apuri kuin olin luullut", lisäsin perään ja naurahdin. Heitin luukun sepposen selälleen ja lähdin kapuamaan tikapuita päästäkseni alemmas.
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:32 pm

Evelyn Allison Walker
Hätkähdän miekkosen huudosta. Astelen lähemmäs nähdäkseni paremmin miehen touhut. Ymmärtäessäni, mitä tapahtuu jään vain tuijottamaan silmät selällään herran tekemisiä. Seuralaiseni avaa jonkin luukun ja katoaa sen uumeniin. Mennessään hän huikkaa minulle arvion työstäni. "Aliarvioit minut alusta pitäen", tokaisen kylmän viileänä. Kurkkaan ensin luukusta varoen, mutta päätän lopulta mennä suoraan suden suuhun. "Lupaa, että selviän täältä hengissä", sanahdan puoliksi vitsillä - toinen puolet olikin sitten täydellinen vaatimus. "En olisi valmis kuolemaan uudestaan", jatkan vielä perään kuin kuolema olisi pienikin asia - tai onhan se ainakin hyvin yksinkertaista.

Viimeinen muokkaaja, Simile pvm Ti Syys 20, 2016 11:34 am, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:40 pm

Ethel Hope Thompson
Istun huoneemme sängyllä risti-istunnassa kaikessa hiljaisuudessa. Ikkunasta avautuva maisema on henkeäsalpaava - jos siis pitää pimeydestä ja lumesta. Teekuppi höyryää sylissäni. En saa mielestäni iltaa, jolloin kerroin Jeremiahille. (Jos oikein muistan, niin siihenhän näil kahel jäätiin?) En osaa sanoa, mitä hän oikeasti ajattelee. Hieraisen typeränä ohimoani. "Ethel, luet ajatuksia, jos et satu muistamaan", mutisen itselleni hölmönä. Kaadan loputkin teet kurkustani, minkä jälkeen nousen ylös laittamaan kupin yöpöydälleni. Päätän lähteä hieman kiertelemään. Nappaan nojatuolilla lojuvan vaaleanharmaan villaneuleeni ja puen sen päälleni astellessani huoneemme ovelle.

//Hilpasen nyt kyl nukkuun, koska huomen on kuitenki koulua. Hyvää yötä pallukat c:
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:43 pm

Lucas
Kuulin vain epämääräistä puheensorinaa, sillä raivo vei minussa kaiken keskittymisen ja energian. Tosin palasin todellisuuteen, kun joku potkaisi minua ensin päähän, sitten vatsaani. Kaaduin polvilleni räkäisestä naurusta katketen. "MINÄKÖ? MUSTASUKKAINEN? MISTÄ?" kysyin kovaan ääneen huvittuneena ja sylkäisin veret sivulleni. Samalla, kun neiti käänsi selkänsä minulle pääsin jaloilleni. Astelin, melko itsevarmin, askelin kohti Sarahia ja riehtaisin hänet irti veljestäni (?). Heitin neidin erästä pöytää päin ja se pirstautui tuhansiksi palasiksi (?). "Jos en kerran tiedä mitään rakkaudesta, haluaisitko opettaa minua siinä?" kysyin vääristyneesti virnuillen ja samassa silmäni mustuivat kokonaan. Apua, pystyisikö kukaan enää saamaan minua takaisin?

Noah
Sarah sai pidettyä pintansa ja pönkitti Lucasia, mutta kun neiti oli tulossa auttamaan minua hän sai itse osumaa (?). "LUCASSS", huusin täyttä kurkkua ja tässä vaiheessa viimeistään koko hotellin oli täytynyt kuulla se. Sain juuri ja juuri itseni pystyyn ja hortoilin Lucasin suunnalle. "LOPETA!" huusin veljelleni ja liikuin ilman kautta hänen taakseen, mutta turhaan. Lucas kerkesi lyömään minut maihin, jälleen kerran.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 10:51 pm

Sarah Salvatore
Hameväkinen ei jaksanut kuunella Lucasta, mutta tämä oltiin riehtaisemassa ja osui pöytään. Pari naarmua ei haitannut Sarahia missään. "Haista paska." Sarah sanoi ja sylkäisi verta syrjään ja nousi ylös ja naksautti niskaansa (tiiäksä silleen badass maisesti Very Happy) Nainen kaveli hitaasti Lucaksen luo ja katsoi miehen liikkeitä. Neitokainen käytti voimaansa joka sai hänen ihonsa palamaan, mutta sitä ei näkynyt ulospäin. Sarah potkaisi miestä polveen ja repäisi miehen kättä(?) Sarah samalla poltti herran kättä.(?) Naikkonen teki kaksoispotkun herran naamaan ja herra kaatui maahan.(?) Samalla, kun herra oli maassa Sarah pyyhkäisi verta suunpielestänsä ja meni herran päälle. "Valot pois päältä!" Hameväkinen sanoi ja otti miehen kasvoista kiini ja veti niskat nurin.(?) Sarah pyyhkäisi hikeä otsaltansa ja nousi ylös. "Noah. Miten jakselet?"
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 11:10 pm

Lucas
Sain hoideltua veljeni pois tieltä, mutta ongelmana oli vielä tämä neitokainen, joka ei sitten suostunut millään luovuttamaan, ei sitten millään. Neiti oli kai kerännyt maassa voimiaan, sillä hän sai minut pian alakynteen. Pian hän poltti kättäni, "AI HELVETTI!" Sen jälkeen kaaduin maahan ja neiti kirjaimellisesti istui päälleni. Hän totesi jotakin, johon minä kerkesin vain vastaamaan, "SARAH..", ja sitten kaikki pimeni. Olin viimein nujerrettu.

Noah
Katsoin häkeltyneenä kaksikon taistelua maassa maaten. Tappelu päättyi siihen, että Sarah veti veljeni niskat nurin ja niin sanotusti voitti hänet. Sen jälkeen neiti tuli luokseni ja kysyi vointiani. "Hieman kirvelee sieltä täältä, mutta muuten ihan okei", mumisin hiljaa ja nousin jaloilleni. Katsahdin vaistomaisesti toiseen neitiin, joka oli kökkinyt koko tämän ajan baarijakkaralla. Linkutin neidin luokse ja annoin melko murhaavan ilmeen häneen, syyttä tosin. "Kuka hitto sinä olet?" kysyin vakavissani ja katsoin neidin silmiin.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 11:23 pm

Sarah Salvatore
Neitokainen katsoi tajutonta Lucasia. Kyyneleet polttivat silmä luomia. Neitokainen rapsutti päätäänsä ja kääntyi katsomaan Noahia ja nyökkäsi. "Totah.. Vien hänet huoneeseensa ja katon miten hän sokenee siitä." Sarah sanoi, mutta asia kuulosti oikeastaan kysymykseltä. Hameväkinen keräsi voimansa ja yritti nostaa miehen, joka jotenki onnistui ja käveli herran huoneeseen. Kun Sarah oli Lucaksen (ja Madisonin) huoneessa hän läski tämän sängylle ja katsoi miehen hieman verisiä kasvoja.(?) Sarah käveli kylpyhuoneeseen ja otti märän pyyhkeen ja pyyhki veren pois miehen kasvoilta ja vei pyyhkeen takaisin. Lopulta hän painoi suudelman Lucaksen otsalle.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 11:39 pm

Lucas
Elotonta kehoani siirrettiin paikasta A paikkaan B enkä edes tiennyt siitä. Minut laskettiin sängylle ja kasvoni pyyhittiin. Kukaan selväjärkinen ei olisi minuun koskenut, joten henkilön täytyi olla päästään viallaan. Olin tajuttomana vielä seuraavat kymmenen minuuttia, kunnes kehoni käynnisti parantumisprosessin ja niskanikamani naksahtivat paikoilleen. Silmäni aukesivat sieluttoman mustina, mutta pian oma värini tuli takaisin. "Sarah?" kysyin heikosti ja nousin istumaan. Katselin ihmeissäni ympäristöäni. Katsahdin kättäni, jossa näkyi haaleasti palovamma. "Mitä hittoa on tapahtunut?" kysyin toisenkin kysymyksen heti perään ja siirsin katseeni neitiin. Kuin luonnostaan nappasin Sarahin tiukasti syleilyyni ja hymyilin hieman surkeana. "Sarah", totesin hiljaa hymyillen ja lukittauduin haliin.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Syys 19, 2016 11:45 pm

Sarah Salvatore
Hameväkinen istui sängyn päässä ja vilkaisi välillä makaavaa herraa. Sarah huokaisi ja katsoi rannekelloansa ja irrotti sen ja pisti sen lipaston päälle. Taidan nukkua tämän yön täällä. Brunette ajatteli ja käveli sängyn viereen ja kuuli Lucaksen sanoman tämän nimen. "Lucas..?" Sarah sanoi hymyillen ja tuli vielä lähemmäksi. "Olit vain vähän juopunut.." Neiti sanoi hiljaa ja kohta neitokainen napattiin haliin. Sarah pisti luonnostaan kätensä Lucaksen ympärille. "Kaikki on hyvin.. Nuku vain." Sarah sanoi hymyillen ja hiljaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Sociality Sucks

Viestien lukumäärä : 319

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 6:27 pm

/Hei. C:
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 6:39 pm

Celina Jade Rios
Katsoin kolmikon tappelua. "Terve menoo", huikkasin hamehelmaisen perään virnuillen. Otin vaatteet jakkaralta ja puin ne päälleni. Samalla tämä isoveli tuli luokseni, jonka toinen kaksilahkeinen minulle aikasemmin esitteli. "Miksi se sinua kiinnostaa?" kohotin kulmaani. Puettuani käännyin katsomaan vanhemman näköistä kaksilahkeista kädet puuskassa.
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Syys 20, 2016 6:39 pm

Moi sossu! c: tuuks meinkans plugii? https://plug.dj/pienet-idiootit
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   

FRP • Saints & Sinners