Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

FRP • Saints & Sinners

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
yasuliini

Viestien lukumäärä : 128

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 9:25 pm

Sarah
Sain itseni hengittämään tasaisesti ja suoristin ryhtiäni. Huuliltani pääsee pieni 'oh' ääni. Nostan kulmiani ja naurahdan. "Vanhus." Töksäytän vitsillä ja katselen mitä miekkonen touhuaa. Purin hammasta, kun katsoin housuväkisen painelevan nappeja. "Onkohan tuo viisasta?" Kysyn hieman huolissani, mutta lopulta metalli kone herää eloon. Pieni puna ilmestyy poskilleni ja astun vaunun sisään. "Aiotko vain seistä siinä?" Kysyn samalla, kun pieni hymyni muuttuu virneeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
aLoyalTheorist

Viestien lukumäärä : 96
Ikä : 17
Paikkakunta : Jossain aivojen oikean puolen sopukassa, missä luovuus kukkii.

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 9:27 pm

Riah Shi Hakai
"En minä sinulle naura, vaan teoillesi." Virnistän naiselle ja suuntaamme yhdessä elektroniikkakauppaan(?). Katselen eri malleja ja hintoja. Hieraisen niskaani ja ja otan käteeni jonkun tuoreen uutuuden. "Ei se ihan niin mennyt, se retki siis..." Pidän tauon ennen kuin jatkan. "Veljelläni on armeija, jos sen halusit tietää... Tai ainakin oli. Luultavasti on edelleen." Käännyn ja etsin katseellani myyjää. "Hei, hakisitko minulle yhden tälläisen? Haluan katsoa tulevaa puhelintani ilman, että koko maailma on sormeillut sitä." Myyjä nyökkää omahyväisesti ja lähtee etsimään minulle takahuoneesta laatikkoa.
Näytä käyttäjän tiedot http://steamcommunity.com/profiles/76561198055267539/
Simile

Viestien lukumäärä : 682
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 9:31 pm

Evelyn Allison Walker
Seuraan miestä kauppaan. "Ja sinustako hänen olisi pitänyt antaa olla?" heitän takaisin kiinnostuneena. Riahin tutkiessa vaihtoehtoja, minä katselen muita tuotteita. En ole koskaan erityisemmin ymmärtänyt tekniikan päälle - enkä ymmärrä vieläkään. Käännyn katsomaan seuralaistani tämän kertoessa lisää veljestään. "Mielenkiintoista", hymähdän laskiessani CD-levykotelon takaisin koriinsa. "Vain parasta Hakaille?" virnistän ilkikurisesti.
Näytä käyttäjän tiedot
aLoyalTheorist

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 9:45 pm

Tolya Dimitrovits
Istun Arashin kanssa parvekkeella ja hörppään viiniä. Ojennan pullon sen jälkeen Sekunnilleni, joka kulauttaa neljäsosan viinin jäämistöistä kurkustaan alas. "Mikset vain päästä raukkaa päiviltä? Helpottaisi omaakin oloasi", kysyn Arashilta. Hän pyörittää pulloa kevyesti niin, että viini alkaa tehdä pyörrettä. "Eihän se olisi rangaistus." Nyökkään ja otan pullon ystäväni kädestä. Otan ison kulauksen ja lasken pullon lattialle.
Katson pitkään Arashia, ennen kuin sanon mitään uudestaan. "Et halua lähettää häntä Kyashidin luokse, ettei hän voi kertoa millaiseksi olet tullut." Mies huitaisee minua. "Paskat minä siitä", hän sanoo ja hieroo nyrkkiään, joka osui olkapäähäni. "Tosin. Saatat olla oikeammassa kuin luuletkaan." Jään tuijottamaan Arashia epäuskoisena.
Kiwiman

Viestien lukumäärä : 44

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 9:45 pm

Ashley Duncan
Pääni on sekaisin, enkä pysty keksimään mitään järkevää selitystä näkemälleni. Koko maailmani on romahtamassa niskaani, tai se on jo romahtanut. En enää tiedä mikä on totta ja mikä ei. Havahdun kun Tobias auttaa naisen seisomaan, olisiko se ollut Ethel. Näen miehen kasvoilla hätääntyneen ilmeen (?) naisenkaan ilme ei ole kehumisen arvoinen (?). Yritän tehdä äkkiä johtopäätöksiä mitä nyt tapahtuu mutta aivoni käyvät liian hitaalla. Lopulta huomaan naisen vatsan ja kaikki selkenee minulle, ainakin luulisin niin. "Onko kaikki hyvin?" kysyn tyhmänä, jokainen näkisi ettei kaikki ole kunnossa(?), mutta en keksi mitään muutakaan sanottavaa.
Näytä käyttäjän tiedot
aLoyalTheorist

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 9:53 pm

Riah Shi Hakai
"Nyt erehdyt kenen kanssa puhut. Et puhu perijälle, vaan kakkoseksi pudonneelle Walker." Myyjä tuo puhelimen ja otan sen käteeni. Pyörittelen sitä käsissäni. Liikkeessä on ruuhkaista ja pian myyjän katse kiinnittyy muualle. Tartun Evelyniä olkapäästä ja kuiskaan hänen korvaansa: "Tapaan sinut ulkona." Sen jälkeen siirryn neidin varjon kautta ulkona olevaan liikkeen varjoon. Nousen varjosta ja nojaudun seinään. Laitan SIM-korttini uuteen puhelimeeni.
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 10:00 pm

Evelyn Allison Walker
En vaivaudu vastaamaan demonille. Minun ei tarvitsisi, enkä oikeastaan olisi ehtinytkään. Eräs liikkeen asiakas tönäisee minua kulkiessaan ahtaalla käytävällä. Olen horjahtaa, kun Riah tarttuu minua yhtäkkiä olkapäästä. Kylmät väreet nousevat iholleni tahtomattanikin. "Ollaan sitä niin mystistä", tuhahdan, vaikkei miekkonen sitä enää kuulisikaan. Hätkähdän, kun tajuan, että Riah oli käyttänyt minun varjoani kuin ponnahduslautana ulos. Pujottelen ihmismassan läpi liikeen ulko-ovelle, joka kilahtaa avatessani sen. Kohtaan Riahin ulkona (?). "Miksi niin kiireellinen lähtö?" peitän hämmennykseni kysymyksellä.
Näytä käyttäjän tiedot
Kiwiman

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 10:06 pm

Maya Sophia Ardens
Portaita kävellessä kuulen jotain puhetta alhaalta, mutta jatkan silti kapuamista ylös päin, heitä voisi mennä morjestamaan myöhemmin. Nyt kuitenkin jalkani ovat kävelystä väsyneet ja haluaisin mennä vain päästä huoneeseen purkamaan laukkuni ja istahtamaan aloilleni. Rappusista käännyn vasemmalle ja jatkan käytävää aivan perälle, kunnes seisahdun yhden oven eteen. Lasken isohkon urheilukassin lattialle ja painan ovenkahvan alas. Huomaan kuitenkin melkein heti että huone on varattu. Astun silti sisälle huoneeseen ja jätän oven perässäni auki. "Hei, olen Maya, uusi täällä" osoitan sanani hymyillen sinihiuksiselle naiselle.
Näytä käyttäjän tiedot
aLoyalTheorist

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 10:08 pm

Riah Shi Hakai
Laitan puhelimen taskuuni ja kohotan katseeni hieman häkeltyneeseen(?) seuralaiseeni. "Oletitko minun oikeasti maksavan siitä 867 dollaria? Tuurillani se menee jälleen pian rikki... kuten kaikki seitsemän edeltäjäänsä." Muistissani Arashi paskoo yhden nyrkillään. Pudistan kuvan pois ajatuksistani. "No, mihin haluat viedä minut seuraavaksi", Virnistän oppaalleni.
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 10:17 pm

Micah Underwood
Olen kulkenut ympäri huonetta kuin karhu häkissään. Laukkuni lojuu puoleksi purettuna sängylläni. Tuijotan sateista pihamaata mietteliäänä. Alakerrasta kuuluva puheensorina on muuttunut varautuneemmaksi - vai miten sen sanoisi. Yhtäkkiä ovenkahva painuu alas ja kiharahiuksinen tyttö osuu silmiini. "Etkä edes pahoittele, että tunkeudut huoneeseeni, Maya?" naureskelen antaessani kylmän katseeni kiertää neitokaisessa. Hiplaan vaaleansinisiä latvojani. "Mutta astu nyt sisään, kun kerran jo siinä olet", tokaisen ojentaessani vasemman käteni kuin tervetulotoivotuksena.

Evelyn Allison Walker
Kohautan olkiani. "En tiedä sinusta vielä paljoakaan", totean katse miehen kasvoissa, "joten olisit hyvin saattanutkin olla niin tyhmä, että olisit maksanut puhelimesta niinkin suolaisen hinnan, Hakai rakkaani." Virne riipii huulilleni. "Minne mielesi sitten tekisi?" myhäilen ottaessani jo muutamia askelia lähteäkseni. "Tahdotko nähdä höyhenpaskojen paratiisin", ehdotan Riahia lainaten, "vai sitten enemmän meille sopivan paikan?"
Näytä käyttäjän tiedot
aLoyalTheorist

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 10:25 pm

Riah Shi Hakai
"Ah kulta rakas ne majoittuvat varmaan jossain valkoisessa sokerippalassa, älä vie minua sinne. Päätäni alkaa särkemään jo vähemmästäkin." Nostan käteni otsalleni, niinkuin sitä muka särkisi. "Ja jos meille sopivalla paikalla tarkoitat sitä yököttävää kartanoa, niin olen käynyt sielläkin jo... Vie minut jonnekkin mielestäsi huvittavaan paikkaan."
Kiwiman

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 23, 2017 10:34 pm

Maya Sophia Ardens
Naisen katse kiertää minussa. "Et kertonut nimeäsi" sanon pirteästi leveä hymy koristaen siroja kasvojani. Katselen ympäri huonetta ja huomaan sängyn päällä olevan puoliksi puretn matkalaukun. "Oletko sinäkin tullut tänne juuri?" kysäisen naikkoselta joka hiplailee hiuksiensa latvoja. Kävelen keskemmäksi huonetta ja istahdan sängylle. Katson ulos sateeseen "Eikö olekkin huono ilma tuolla noin, siellähän ihan kastuu. Minäkin olen aivan litimärkä, kun juuri ulkoa tulosta."
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1114
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Huhti 24, 2017 9:40 pm

Lucas
Naurahdan neidin kommentille samalla painaessani punaista nappia. "En tietenkään", töksäytän huvittuneena ja pinkaisen juoksuun. Kompuroin heti alussa kynnykseen, olen jopa melkein lentää lärvelleni, mutta saan pidettyä tasapainoni. Kurvaan vaunun suuntaan, joka on nousemassa jo kohti korkeuksia. Annan viimeisetkin voimani juoksuun ja hyppään kaikella voimalla, mitä jaloistani saan irti ja saan kuin saankin vaunun reunasta kiinni. "Sanoinhan, että tulen", tokaisen hengästyneenä virne kasvoillani ja roikun yhä puoliksi vaunun ulkopuolella. Vedän itseni ylös ja heittäydyn vaunun sisälle. "Tämähän meni varsin sulavasti, eikö sinusta?" kysyn hymyillen viekkaasti ja nousen istumaan neidin viereen.
Näytä käyttäjän tiedot http://elaintarha.foorumini.com
yasuliini

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ma Huhti 24, 2017 9:48 pm

Sarah
Pidin kunnolla kiinni laitteen reunasta, että en putoaisi. Pian Lucas alkaa juoksemaan ja meinaa kompastua. Käteni lentää suuni eteen, että en kiljaisi tai haukkoisin dramaattisesti henkeäni. Pian housuväkinen pääsee kuitenkin kyytiin, mutta hengästyneenä. Aloin kikattelemaan, että vatsaani alkoi sattua. "Tarvitseeko vanha herra hengityslaitteen?" Kysyn huvittuneena ja katson Lucasta silmiin. Nyökyttelen pieni virne huulillani. "Oi, kyllä. Hyvin sulavasti." Totean tuolla ja katson loittonevaa maata.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 8:49 pm

Lucas
Käännyn neidin suuntaan hänen ivaillessa kuntoani. Kasvoilleni leviää virne. "En, ellet tarkoita hengityslaitteella pitkää suudelmaa, niin siinä tapauksessa kyllä", selitän pitäen virnettä yllä ja käännyn maisemiin päin. "Eikö täältä ollekin mahtava näkymä", aloitan hiljaa näköalasta lumoutuen, "No kaikkialle." Virne väistyy ja se muuttuu jotenkin hellyyttäväksi hymyksi, jonka näkee pienillä ipanoilla, jotka pääsevät ensi kertaa karkkikauppaan. Kurottaudun reunan yli nähdäkseni korkeuseroa, jonka vaunu on ottanut nopeasti maasta.
yasuliini

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 8:58 pm

Sarah
Naurahdan hieman nolona ja tunnen kuinka puna ilmestyy poskilleni. "Sitä saat toivoa." Hymyillen tuolle ja siirrän katseeni maisemiin. Maisemat olivat hyvin kauniita, mutta ajatus korkealla olemisesta saivat jalkani hieman tärisemään. Siirrän katseeni iloiseen Lucakseen ja en voinnut olla ajattelematta kuinka suloinen hän on. "Maisevat ovat niin kauniit." Kommentoin hiljaa. "Älä sitten tipu." Näytän tuolle leikkisästi kieltä vaikka en ollut varma näkikö housuväkinen sen.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 9:33 pm

Lucas
Havahdun ajatuksistani ja näköalan lumous ikään kuin haihtuu - tai ainakin unohtuu hetkeksi. "Sinä se tosiaan pelkäät paljon tippumista", töksäytän lähes yhtä leikkisästi kuin neiti on tokaissut itse, "Pelkäätkö laidan yli putoamista? Niin kuin hupsista keikkaa." Elehdin puhumiseni ohella ja demonstroin, miltä näyttäisi aikuinen mies horjahtamassa laidan yli. "Ei hätää, ehkä osaan pitää itsestäni huolta", tokaisen huvittuneena nauraen ja istahdan takaisin paikalleni. Mielijohteen takia tartun rautatankoon, josta olisi tarkoitus pitää kiinni ja heilutan vaunua. Vanhat mutterit narskuvat pelottavaan sävyyn - ei sillä että putoaminen pelottaisi, paranenhan minä.
yasuliini

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 9:43 pm

Sarah
Hieron toisella kädellä niskaani ja naurahdan nolona. "Ehkä hieman." Totean hieman hermostuneena. Jähmetyin paikalleni, kun katson Lucaksen demonstroivan putoamista. Naurahdan sarkastisesti. "Kuinka hauskaa." Tokaisen hieman matalemmalla äänenpainolla kuin yleensä. Kohta tuo alkaa heiluttamaan vaunuja. Pystyin kuvittelemaan kuinka kylmä hiki valui pitkin kasvojani. Paniikin ja hetken mielijohteesta tartuin Lucaksen käteen silmät täynnä pelkoa. "L-lopeta!" Änkytän peloissani ja pelkkä putoaminen ajatuksissani.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 9:53 pm

HUOM!
- Sade on vaihtunut lumisateeksi, joka ei kuitenkaan jää maahan. Ulkona on viileää.
- Kello on kuusi illalla.
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 11:40 pm

Lucas
Käännyn kulmat kohonneena neidin puoleen, kun kuulen hänen lähen parkaisevan (?) vaunun heiluttamisen lopettamista. "Sarah", päästän ajatuksiini uppoutuen suustani, "Onko kaikki hyvin?" Lopetan vaunun heiluttamisen, mutta se jää keikkumaan vielä toviksi aiheuttamani liikkeen takia. Päästän irti tangosta ja käännyn neidin suuntaan. "Mitään ei tapahtunut, olemme vielä tässä. Vaunukin on vielä tässä", selitän hiljaa ikään kuin rauhoittaakseni tilannetta - ja Sarahia. Vien käteni neidin poskelle ja ohjaan hänen katseensa minuun. "Minä olen tässä", lisään perään vieno hymy huulillani ja painan hennon suudelman neidin otsalle.
yasuliini

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Ti Huhti 25, 2017 11:55 pm

Sarah
Tunsin kun vaunu heilui vielä ja se sai sydänmeni hakkaamaan lujasti. Pian vaunun heilunta hitanee ja hengitän syvään. Tunsin kyyneleiden polttavan luomiani, mutta en antanut niiden pudota poskilleni. "Kyllä.. olen ihan kunnossa." Totesin hiljaa ja yritin saada hengitykseni sekä pulssini tasaantumaan. Pian tunnen Lucaksen käden poskellani joka minut punastumaan enemmän. Siirrän katseeni Lucaksen silmiin ja tunnen itseni rauhoittuvan. Suljen silmäni hetkeksi, kun tunnen Lucaksen pehmeät huulet otsallani.(?) Kun aukaisen silmäni naurahdan hermostuneesti. "Anteeksi. Pelkään vain korkeita paikkoja." Selitän housuväkiselle. "Ja tippumista." Lisään perään pieni hymy huulillani.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   To Huhti 27, 2017 12:22 am

Lucas
Vetäydyn hiljalleen takaisin paikalleni ja haluamattani naurahdus karkaa huulieni välistä. Hieraisen niskaani pieni huvittunut hymy huulilla. "Olisit toki voinut mainita siitä hetkiä aikaisemmin", töksäytän leikkisästi ja annan neidin puhua loppuun. Vilkaisen alas pitkästä aikaa ja korkeutta on tullut lisää huomattavasti. "Onko sinulla syntymästäsi lähtien ollut tuo pelko vai onko se tullut jonkun tapahtuneen jälkeen?" kysyn varovasti ja käännyn takaisin neidin suuntaan. Annan pienen, mutta ymmärtäväisen hymyn, "Jos siis edes haluat puhua asiasta", lisään perään nopeasti hymähtäen.
yasuliini

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   To Huhti 27, 2017 12:37 am

Sarah
Virnistän hieman tuolle. "En halunu pilata iloasi." Naurahdan hiljaa. Katselin ympärilleni, kun miettisin miten vastaisin housuväkisen kysymykseen. Hymyillen pienesti tuolle. "Se tuntuu hieman tyhmältä kertoa." Totean hieman hermostuneena ja siirrän katseeni Lucaksen silmiin. "En muista kunnolla, mutta minä ja isäni.." Kun sanoin sanan isä tuntui kuin olisin nielaissut myrkkyä. "Me riitelimme, minä karkasin ja juoksin kattoa pitkin ja liukastuin.. ja tipuin." Hieraisen niskaani ja luulen, että naamani muistuttaa tomaattia. "Olisin ehkä kuollut jos hän ei olisi saannut kiinni minusta." Lisään perään ja kaikki muistoni Carterista pyörii mielessäni. Ne ei ollut yhtään mukavia muistoja. "Jooten.. Sinä ja pelottavat pahvinuket." Yritän vaihtaa puheenaihetta kauhutalon tapahtumiin. "Et näköjään pidä niistä?" Kysyn hieman epävarmana.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 30, 2017 11:38 pm

Tobias Kreiss
Yritän kuulla neitiä omien säikähtäneiden ajatuksieni seasta ja onnistunkin siinä, mitä nyt tarvitsen hieman tönäisyä takaisin tähän hetkeen. "Mistä te..?" mumisen hiljaa kulma koholla, mutta hätkähdän selkäni takana heränneen neidin puheeseen. "Itse asiassa, olisitteko te sen verran kunnossa, että pääsisitte lähtemään pienelle reissulle?" kysyn nopeasti tempaistu hymy huulilla ja vilkaisen takaisin synnyttävään osapuoleen. Miten teille tuli yhtäkkiä ikäloppu mieleen? Onko meillä joku telepaattinen yhteys? Havahdun mittailevaan katseeseeni ja lopetan sen välittömästi. Kolmonen. Huudahdan mielessäni kuin haastaakseni neidin. Katseeni hakeutuu jälleen neitiin ja muuttuu tutkailevaksi. Kymmenen. Sininen.
Simile

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   Su Huhti 30, 2017 11:46 pm

Ethel Hope Thompson
En voi sille mitään, vaan painaudun vasten miehen rintakehää tämän yhä kannatellessa minua (?). Luon nopean vilkaisun huoneessa olevaan tyttöön, jonka huulilta on juuri karannut kysymys. "Ei se ole tyhmä kysymys ja no..", lauseeni jää hetkeksi kesken, "ihan hyvin, uskoisin." Katsahdan minua pitelevää Tobiasta hymyn poikanen vaaleanpunaisilla huulillani: "Kai se olisi sitten pakko olla." Yritän irtautua ja päästä seisomaan omin voimin, kun miehen ajatukset alkavat poukkoilla aivan päättömästi. Repeän nauramaan kyyneleen kimaltaessa silmäkulmassani. Vaikkei tilanne ehkä ole hauskin en voi yksinkertaisesti lopettaa. "Tobias, minua kirjaimellisesti sattuu vatsaan tämä nauraminen", mutisen lopetellessani. "Kolmonen, sininen ja kymmenen?" en muista enää sanojen oikeaa järjestystä, "mitä oikein ajattelet?"
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: FRP • Saints & Sinners   

FRP • Saints & Sinners
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roolipelit :: Ensimmäinen kategoriasi :: Ensimmäinen foorumisi-
Siirry: