Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

FRP ∞ It isn't just a magic trick

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
Yasu

Viestien lukumäärä : 190

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 12:16 pm

Rhiannon
hameväkinen alkoi virnuilemaan. 'Hankala uskoa.' blondi totesi sarkasmina. 'pitkä päivä joten, kyllä. Ja sinä lopetat tuon ilvailun tai räjäytän sinut!' neito sanoi ja takana oleva moppi syttyi tuleen ja sammui niin nopeasti kuin syttyikin. ' Voi herranen aika lopeta tämä jo.' Rhi sanoi ilme vakana. Kohta kaksikko lähtee huoneen suuntaan ja neito pisti huulensa suoraksi viivaksi. Neito käveli miehen vierelle ja vilkaisi sisälle. Hitto! Joudun nukkumaan tuon vieressä. 'Sinä voit nukkua lattialla.' Hameväkinen totesi leikkisästi virnuilen ja vilkaisi taas huonetta. Hameväkinenhän voisi heittää maljakon tuon päähän, mutta Eka hän halusi tupakka-askinsa takaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1114
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 12:42 pm

Eric Vascuez
Astelin peremmälle huonetta, ja vilkaisin sivusilmällä neitiin. "Tai sitten laitan sinut moppaamaan koko rakennuksen, ja voin nauttia tuosta sängystä ihan yksin", vastasin kiusallani. Nappasin takataskustani neidin askin, ja virnistin. "Tätähän sinä olet tainnut odottaa koko tämän ajan", totesin ja heiluttelin helmaisen askia edestakaisin liikkein. Otin askeleen lähemmäksi neitiä, hymähdin ja olin laskemassa askia hänen käteensä. "Nähdään kymmenen minuutin päästä luokassa", tyydyin lopulta sanahtamaan, ja hymyilin viekkaasti perään. Ohitin neidin päästäkseni ovelle, ja laitoin askin takaisin taskuuni. "Ei minulla muuta". Lähdin astelemaan huoneelta kohti luokkaa, jonne neidin olisi tarkoitus tulla, mutta kuka tietää ehkä hamehelmainen löytäisi parempaakin tekemistä.
Näytä käyttäjän tiedot http://elaintarha.foorumini.com
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 1:06 pm

Rhiannon
hameväkinen naurahti. 'älä unta näe!' neito virnuili miehelle. Kohta mies ottaa askin. Neiti olisi voinut vain ottaa askin ajatuksellaan, mutta kuka Se leikkiin ryhtyy Se leikin kestäköön. Mies pyytää kohta tapaamaan luokassa. Rhi virnuili. ' Älä leiki tulella..' Hameväkinen sanoi viekkaasti ja katsoi tuon lähtemistä. Neito sulki oven, koska mies ei sulkenut. (?) Ruskea silmäinen otti takkinsa pois ja pisti naulakkoon ja vilkaisi asuaan. Valkoinen toppi ja farkut saa sopia. Hameväkinen kampasi hiuksensa ja katsoi kelloa. Kymmenen minuuttia oli kulunut jolloin hameväkinen lähti huoneesta sulkien oven ja koputti luokan oveen jonne herra lähti.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 1:34 pm

Eric Vascuez
Istuin opettajan pöydän takana, jalat pöydällä ja lehtinen silmilläni. Pian oven takaa kuului koputus, mikä taisi olla merkki siitä, että ärhäkkä nuori neiti oli saapunut. Heitin lehtiön syrjään, ja laskin jalat takaisin lattian tasolle. Otin käsinojista tukea, ja nousin tuolilta ylös. Astelin muutamalla askelmalla ovelle, ja laskin käteni kahvalle. Avasin sen muutaman sekunnin sisässä, ja virnistin. "Katsos ihmettä. Sinähän todellakin saavuit", totesin virnistäen. Astuin syrjään ovenraolta, ja avasin ovea sen verran, että neitikin pääsi sisään. Jätin lopulta oven koukkuun, niin että se pysyisi koko ajan auki. Kävelin takaisin opettajan tuolille istumaan. Tuoli narisi omiaan, ja mielestäni sen olisi yhtä hyvin voinut vaihtaa uudempaan malliin. Käänsin lopulta katseeni neitiin. "Mistäs haluaisit aloittaa?", kysyin viekas hymy huulillani, ja nostin jalkani pöydälle.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 1:55 pm

Rhiannon
hameväkinen odotti hetken kunnes ovi avattiin. 'Itsehän pyysit.' Rhiannon virnisti takaisin. Okei, tämä jätkä saa Rhiannon hyvin vihaiseksi! Neito katsoi kun tuo meni istumaan. Neiti käveli sisään ja istuuntui opettajan pöydälle ja pisti jalkansa ristiin. Neito katsoi miestä vihaisesti. 'Keroppa nyt miksi leikit kanssani!' Rhi huudahti ja kääntyi nopeasti katsomaan miestä ja löi nyrkkinsä pöytään. Ja pöydällä oleva kasvi (?) syttyi tuleen. Hameväkine huokaisi ja nousi ja otti palavan kasvin ja heitti roskiin. Hän huokasi ja laittoi kätensä opettajan pöydälle siihen nojaten. 'odotan.'
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

Viestien lukumäärä : 425

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 1:57 pm

Hejooh Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 3:32 pm

MROROO
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 4:22 pm

Eric Vascuez
Seurasin neidin liikkeitä, kunnes helmainen päätyikin istumaan pöydän reunalle, ja sytytti vihoissaan kasvin. "Minäkö leikkisin sinun kanssasi?", kysyin virnistyksen riipiessä huulilleni. Neiti heitti palaneen kasvin roskiin, ja pamautti kätensä pöydälle (?). "Et kai oikeasti luule, että lähtisin mukaan tuohon pieneen leikkiisi, ärhäkkä?", kysyin viekkaampi hymy huulillani, ja nousin ylös narisevalta tuolilta, joka oli nähnyt parempiakin aikoja. Taapersin vanhan puisen kaapin tykö, ja levautin ovet auki. Repäisin sieltä oppikirjan käsiini ja astelin takaisin neidin tykö. "Neiti on hyvä vain", totesin hymähtäen, ja pudotin kirjan hamehelmaisen nenän eteen, "Sinähän tulit tänne opiskelemaan ylimääräistä".
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 4:33 pm

Rhiannon
hameväkinen oli hiljaa ja pysyi paikallaan. Neito suunnitteli miten tappaisi tuon paskakasan. Hetken kuluttua mies otti kirjan. ' Ja minä sanon, haista paska.' rhiannon virnuili ja ajatuksen voimalla hän löi kirjan miehen kasvoille.(?) ja tuo kaatuu maahan(?) lopulta nainen otti kasviruukun ja tiputti sen tuon kasvoille ja tuolta lähtee taju tai edes olisi liian heikko nousemaan.(?) neito juoksi ulos luokasta ja alkoi etsimään vanhempaa herraa (Noah) hänen pitäisi puhua uudesta kämppäkaverin vaihdosta tai koulun eroamista, koska mikä koulu rankaisee yhestä tupakasta! Neito juoksi ulos.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 5:15 pm

Eric Vascuez
Kuulin vain haistatuksen, kun jo ensimmäinen esine lensi päin näköäni. Ei se toisaalta juurikaan minua satuttanut, tuntui vain. Pian kaikki pimeni osaksi kukkaruukun takia. Neitiä ei siis todellakaan kannattanut suututtaa.
Mysteerimies http://aijaa.com/82cCx4
Hyväksi onnekseni herra De Pleur oli ollut viime aikoina hyvin poissaoleva, joten se helpotti karkaamista entisestään. Harpposin portaita alas niin nopeasti kuin kykenin, sillä jos joutuisin viettämään vielä toisen ikuisuuden tuolla ylhäällä kuolisin henkisesti. Laskeuduin hiirenhiljaa tokalle kerrokselle, ja vilkaisin käytävän muiden ihmisten varalta. Lähdin seuraamaan vaistoani, ja poistuin kiireisesti portaiden alapäästä. Kuulin De Pleurin jo kaukaa, joten minun täytyi olla valppaana hänen varaltaan. Näinköhän ihan oikein? Olin nimittäin näkeväni portaat toistamiseen, ja se voisi tarkoittaa sitä, että olisin pian vapaa. Kovensin vauhtiani, mutta sitten se tapahtui. Kompuroin johonkin toiseen, ja sen sijaan, että olisin astellut portaat tyylikkäästi tulinkin ryminällä alas.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 5:30 pm

Rhiannon
Nainen vain juoksi ja juoksi. Hän pysähtyi kerran ja vilkaisi taakseen. Mies varmaan kertoisi tästä vanhemmalle opettajalle. Tai ei uskaltaisi. Nainen jatkoi juoksuaan kohti portaisiin ja otti kaiteesta kiini. Rhiannon kompastuu jalkoihinsa ja ehtii vain kiljaista ja pyöriä hetken kunnes osuu johonkin. Tuntui kun pää olisi revennyt kahtia. Kops! Kops! Kohta vauhti pysähtyy ja lattia tulee vastaan. 'ouww....' Rhi mumisi ja räpytteli silmiään ja siirsi hiuksia sivulle. Käteen oli tullut verta, mutta haavaa ei näkynyt. Kohta hameväkinen huomaa olevansa jonkin alla. Hän näkee päällään olevan miehen. Toiseltaan nimeltään Myrna piti nyt suunsa supussa. Eikai se opettaja jaksaisi nousta luokasta.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 5:58 pm

Mysteerimies http://aijaa.com/j0Jb5l
Kompuroin jonkun toisen kanssa alas asti. Minua ei niinkään huolettanut ryminästä koituvat haavat vaan pikemminkin siitä koituva meteli. Pyörimisen jälkeen vauhti lakkasi, ja rysähdimme marmorilattialle. Toinen henkilö jäi alleni, ja minä kompuroin hänen päälleen. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota kanssakävijässäni oli hänen kätensä. Verta kyllä oli, muttei haavaa (?), ja keksinkin hyvän suunnitelman. Enhän minä nyt voinut mennä niin huonovointisena ihmisten ilmoille. Mitään hiiskumatta kipusin takaisin jalkeilleni, ja repäisin neidin mukaani. Laitoin käsivarteni hänen kaulansa ympärille, jottei hamehelmainen pääsisi heti pakoon, ja lähdin astelemaan kohti hiljaisen oloista huonetta. Työnsin oven auki vapaalla kädelläni, ja katsoin ympärilleni. Olimme näemmä päätyneet koulun ruokalaan, jossa muutama ihminen työskenteli. Hiivin heidän näkemättään pääkeittiöön. "Tavallista tuuriani", mumisin hiljaa itsekseni, ja tarkkailin muutaman minuutin ajan keittiössä työskentelevää henkilökuntaa. Hetken mielijohteesta muodostin muutamasta sormestani pistoolin, ja ammuin henkilökunnan siihen paikkaan. Onneksi ammuskelusta ei lähtenyt ääntä. Astelin sitten helmainen mukanani keittiön perälle. Lähenin neidin korvanjuurta ja kuiskasin, "Osaatko olla hiljaa?". Jos neiti vastaisi myöntyvästi saattaisin antaa hänelle jopa omaa tilaa.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 6:15 pm

Rhiannon
Hameväkinen katsoi miestä joka näytti ärtyneeltä.(?) Helvetti, taas kerran törmään johonkin! Kohta mies nykäisee hameväkisen ylös. Kohta kaksikko mene keittiöön. Älä tapa minua minulla on elämä vasta alussa, aivot huusivat. Mies vetää tämän pääkeittiöön. Tuo tappaa työnskentelijät vain esittämällä sormiaan pyssynä. Hameväkinen kurtisti kulmiaan, kun keittiöväki kuoli. Mies kuiskaa hameväkiselle ja Rhiannon tietenkin alkoi täristä pelosta, mutta hillitsi itsensä pelolta. 'Ehkä.' Toiseltaan nimeltään Myrna nosti toista kulmaansa ja astui keittiöön ja menin sivulle ja etsin katseellani puukkoa tai jotain vastaavaa.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 6:32 pm

Mysteerimies http://aijaa.com/k8wsKN
Hamehelmainen vihdoin uskaltautui puhumaan, ja vastasi lyhyesti ehkä. "Riittää minulle", totesin hyvin hiljaa ja hellitin otettani, jotta neiti pääsisi pois. Eihän hänestä ollut hyötyä kuolleena. En tiedä, mitä hamehelmainen alkoi touhuamaan, mutta loppujen lopuksi eipä se minua sen kummemmin edes kiinnostanut. Käännyin katsomaan arpiani, jotka olin saanut kiitos herra De Pleurin ansiosta. Aloin tutkimaan rintakehässäni komeilevia syviä haavoja nostamalla paitani reunaa tarpeeksi ylös. Vaikka haavat olivatkin jo parempaan päin, niihin sattui silti odotettua enemmän. "Helvetti", kirosin itsekseni, kun menin tyhmänä koskemaan liian syvään viiltoon. Laskin paidan takaisin alas, ja katsahdin neitokaiseen. "Sinähän olet se monitaituri, tai niin olen ainakin kuullut. Pitääkö huhu paikkaansa?", kysyin viekas hymy huulillani. "Toisaalta ei sinun tarvitse vastata kysymykseeni, jos vain hoidat hommasi oikein. En katsos haluaisi aiheuttaa enempää kaaosta, ja luoda lisää ruumiita tänne", voivottelin perään ja naurahdin piruuttani. Napsautin sormiani ja ruumiit olivat kattoparruista kiinni siistissä jonossa. "Luulisitko, että olisit kykeneväinen korjaamaan muutamaan epäkohdan minussa?", kysyin suoraan ja hymyilin viekkaasti. Nostin sitten paitaani sen verran, että suurin osa viilloistani ja arvistani näkyi. "Ei siis mitään paineita", lisäsin vielä perään virnistäen.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 7:23 pm

Rhiannon
Vaalea hiuksinen meni tiskialtaalle ja pesi veren kädestään jolta alta paljastui vaaleanpunainen juova. Herranen aika! Hänen haavansa oli parantunut. Hameväkinen oli kuin mitään ei olisi tapahtunut ja vilkaisi mieheen ja hänen arpiaan. Miehellä kyllä oli.. Atleettinen kroppa.. Neito siirsi katseensa äkkiä miehen silmille. 'Ne tulehtuu kun niidin koskee.' Rhiannon sanoi, kun tuo koski viiltoon. 'En tiedä. Kai?' Toiseltaan nimeltään Myrna laittoi kätensä puuskaan. 'Kyllä joku huomaisi kaaoksesi ja sinä olisit teljettynä jonnekkin.' Rhi mumisi. Mies pyysi kohta "palvelusta". 'Ai tuon ruman kasvon? Voisin vähän lyödä siihen järkeä ja muuta kivaa.' Ruskeasilmäinen hymyili. Rhi hymyili ja asteli eteenpäin. 'Syytän sinua tuon puoleisessa jos kuolen tähän.' Hameväkinen hymähti ja pisti kätensä hellästi arpien päälle ja sulki silmänsä. Hän kuvitteli parantavansa tuon arvet, antavan tämän voiman tuolle. Kohta kämmenen alta hehkuu kullansävyistä väriä ja haavat paranevat. Rhi avasi silmänsä huonovointisena ja irrotti otteensa. 'Tyytyväinen.' Hameväkinen sanoi kasvot peruslukemilla ja yritti pitää ääntäänkin noormaalina. Rhiannon siirsi katseensa housuväkisen silmille.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 8:04 pm

Mysteerimies http://aijaa.com/XacsAg
Odotin, että neiti pääsisi yli paidattomuudestani, ja tekisi mojo-jojonsa minulle, jotta pääsisin nopeasti pois täältä rotankolosta. Tosin hamehelmainen keskittyi liian pikkutarkasti kaaoksen huomaamiseen, ja alkoi mumisemaan siitä. "Älä siitä huoli kultakutri. Olen tuota pikaa poissa silmistäsi, jos vain tekisit sen pirun juttusi", vastasin viekkaasti ja otin askeleen lähemmäksi häntä, "Ainahan sitä voi yrittää". Pian kultakutri asteli lähemmäksi minua, ja totesi jostakin jälleennäkemisestä. "Sanasi eivät minua peloita", totesin virnistäen, ja ennen kuin tajusinkaan neiti aloitti parantamisen. Ensin rintakehässäni poltteli, sitten vihlasi, ja sitten se olikin jo putipuhdas. Kurtistin kulmiani ja katsoin blondia ällistyneenä. "Toimiko se, oikeasti?", kysyin ihmeissäni. Käänsin katseeni rintakehääni, ja kokeilin kohtia, jossa oli ennen sijainnut arvet ja sen sellaiset. "Enosi olisi ylpeä sinusta", lisäsin viekas hymy huulillani, ja nappasin hamehelmaisen ranteesta kiinni ja katsoin häntä silmiin. "Sinuna kyllä pitäisin varani näiden ihmisten seurassa. Kukaan heistä ei pelaa reilua peliä ja luulenpa jopa, että taloa ylläpitävä Mr. De Pleur on käyvä teidän hameväkisten ovien takana öiden aikana", selitin viekas hymy huulillani ja jatkoin, "Mutta sinä tuskin uskoisit minunkaltaistani". Päästin sitten irti neidin ranteesta, ja lipaisin alahuultani katse katossa. Aloin miettimään vaihtoehtojani. "Mikä on nopein reitti keskustaan?", kysyin kultakutrilta, ja käänsin vihreät silmäni häneen.
(Ericin näkökulmaa vähän) Heräilin hiljaksiin luokkahuoneen lattialta, ja kelasin läpi tapahtunutta. Muistin hetken ajattelemisen jälkeen kuka teon takana oli, ja nousin varovasti jalkeilleni suunnitelmanani saada tulinen persoona kiinni.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 8:18 pm

Rhiannon
Hameväkinen kurtisti kulmiaan. Pitäisi tuon turpansa kiini.. 'Kannaitaisi.' Rhiannon umisi. Katson tuon yllättynyttä ilmettä hymyilen. 'Ei, kuvittelet vaan sen ja olet oikeasti palasina lattialla.' Toiseltaan nimeltään Myrna virnuili ja vilkaisi taakseen ja käänsi katseensa takaisin herraan. 'Enoni?' Vaalea hiuksinen nosti toista kulmaansa ja sanoi sen hiljaa. 'Kyllä minä pärjään.' Vaalea hiuksinen hymähti. 'Niin, miksi uskoisin tappajaa.' Hameväkinen muistutti keittiönväestä. 'Ota itse selvää unissasi.' Hameväkinen sanoi ja liikautti kättään ja iso kannu osui tuon päähän.(?) Ja housuväkinen kaatui.(?) 'Oli ilo auttaa.' Hameväkinen sanoi ja juoksi ulos keittiöstä. 'Noniin mistä löydän Mr. De Pleur olisi aika jutella kämppiksestäni ja muustakin.' Hameväkinen hymähti ja alkoi etsiä "hyväilevää" tunnetta. Mutta hän pysyi kaukana luokasta. Neito käveli nopeasti ja löysi kohta toimiston ja alkoi tunttea "hyväilyn" tunnetta. Hän ei koputtanut vaan aukaisi oven nopeasti. Hän näki Mr. De Pleur istumassa pöydän takana.(?) 'Meillä on vähän puhuttavaa!' Rhiannon totesi ja pisti kätensä puuskaan. 'Perhe asioista...Eno.'
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 8:46 pm

Mysteerimies http://aijaa.com/nk5L4j
Kuuntelin kultakutrin jorinoita puolihereillä, kunnes havahduin siihen, että neiti kieltäytyi auttamasta minua. Auttamisen sijaan helmainen pudottikin päälleni kannun, joka ikävä kyllä sai minun tasapainoni horjumaan. "Helvetti soikoon", murahdin, kunnes tajusin hamehelmaisen lähteneen pakoon. Repesin leikkisään nauruun, kun tilanne muistutti minua kissa ja hiiri -leikistä. Tosin nyt minulla ei enää ollut aikaa siihenkään, kun muu väki alkoi hengittää niskassani. Vilautin viekkaan hymyni, ja astelin keittiön ovelle. Katsahdin naruja, joiden jatkeina ihmiset olivat. Pienellä veitseä muistuttavalla sormen heilautuksella narut katkesivat ja ruumiit putosivat maahan. Minun työni oli nyt osaksi tehty, ja voisin lähteä etsimään itselleni turvaisampaa paikkaa. Lähdin vanhanaikaisesti pakoon ikkunan kautta.

Eric Vascuez
Painelin ulos luokasta, ja lähdin hortoilemaan käytäviä pitkin.

Mr. De Pleur
Yhtäkkiä joku tunkeutui toimistooni, ja se samainen väsyttävä tunne valtasi minut. Tajusin nopeasti, että huoneeseeni ilmestynyt henkilö oli Rhiannon. Nousin kiireen vilkkaan tuolistani, ja astelin neidin luo. "Oletko kunnossa?", kysyin luontaisesti, ja aloin tutkimaan nuorta naarmujen varalta. Jähmehtyin paikalleni, kun hamehelmainen sanoi sukulaissanan, eno. "Sinä siis tiedät", totesin hiljaa, ja astelin ilme peruslukemilla takaisin tuolini tykö. "Kauan olet tiennyt siitä?", kysyin heti perään, mutten kääntänyt katsettani neidin suuntaan. En tällä kertaa.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 8:59 pm

#Rhiannon
Hameväkinen katsoi vihaisena herraa. 'Tietenkin olen. Jos saan haavan se parantuu nopeasti.' Rhi sanoi tunteettomana. Toiseltaan nimeltään Myrna nyrpisti nenäänsä. 'Kyllä tiedän.' Hameväkinen sanoi niin vaarallisena äänellä kun sai. Tuo meni istumaan. Mies ei katsonut häntä. Pelkuri. Rhi pamautti kätensä pöytään. 'Katso minua kun puhun sinulle!' Hameväkinen huusi. 'Miksi valehtelit minulle? Miksi et kertonut minulle? Miksi et pitänyt mitään yhteyttä?' Rhiannon kysyi jämäkästi ja istuuntui takana olevalle tuolille ja hautaisi kätensä kasvoihin. 'Ihmettelin aina perhekuvissa revittyjä kasvoja..Äiti ei kertonut mitään. Näin sinut viimeksi päiväkoti ikäisenä. Sinä varmasti tiesit voimistani. Minulla ei ollut ketään mihin nojautua, kun tapoin veljeni. En edes nähnyt sinua hautajaisissa. Luulin koko elämäni, että olin ainoa perheessäni joka oli hullu..' Rhi selitti hiljaa. Hänen silmiänsä poltti kyyneleistä jotka pitäytyivät sisällä, hyvä niin. Ruskea silmäinen huokaisi ja pisti kätensä ristiin ja katsoi enoansa.. 'Miksi..' Rhi nyyhkäisi.
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

Viestien lukumäärä : 425

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 9:07 pm

Allie tylsistyi olla yksin huoneessaansa. Neitokainen nousi ja lähti käytävälle. Tummaverikkö kipitti portaat alas ja tutkiskeli paikkoja kävellen pienin askelein sinne sun tänne. Seinillä oli hienoja tauluja, joita sinisilmäinen katseli.
20-vuotias katseli eteen ja huomasi käytävän lopussa jonkun oven, joka sai neidon mielenkiinnon heräämään. Nuori nainen käveli oven eteen ja pienellä käsiliikkeellä avasi sen, sekä astui pimeän huoneen sisään. Sillä aikaa kun hamehelmainen käveli syvemmälle huonetta, ovi pamahti kiinni. Allie kääntyi ja juoksi ovelle yrittäen saada sen auki, mutta se ei auennut, ja tummaverikkö istahti likaiselle lattialle haudaten päänsä käsiinsä.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 9:21 pm

Mr. De Pleur
Tilanne oli juuri niin tukala, kuin olin sen ajatellutkin olevan. Käännyin katsomaan neitiä, kun hän kerran niin halusi. Pysyin niin kauan hiljaa, kun hamehelmainen puhui. Enhän minä halunnut häntä keskeyttää. "En valehdellut sinulle, en sitten missään vaiheessa. Pikemminkin suojelin", vastasin hiljaa hiljaisuuden väliin, ja huokaisin. "Tiedän kyllä, mitä veljellesi tapahtui, ja vaikka tuskin uskoisitkaan tätä olin hautajaisissa mukana koko ajan", selitin hiljaisena ja käänsin katseen seinällä riippuviin maalauksiin. "En vain halunnut olla sinun tielläsi". Nousin tuoliltani ja astelin ummehtuneen kirjahyllyn luokse. Luin kirjojen nimiä läpi, jotten vain murtuisi. "Miksi?", toistin neidin kysymyksen, ja korotin tietämättäni ääntä, "Tiedätkö mikä minä olen, tai tai mikä sinä olet?". Käännyin Rhiannon suuntaan. "Et, et tiedäkkään, sillä en koskaan kertonut sitä!", aloitin, "Mutta minäpä kerron, kun niin haluat tietää. Koko tämän ajan saavuttuasi tänne olet tuntenut jotakin sisälläsi, etkö olekin? Tunne, joka eroaa niistä muista, ja tunnet sitä vain lähelläni? Se johtuu siitä, että yleensä tuleva ylinoita on riistävä nykyisen ylinoidan hengen", selitin vihaisen surkeana. "Minä olen nyt ylinoita..", totesin, "Se tekee sinusta siis NYKYISEN YLINOIDAN. JOKO OLET ILOINEN, JOKO SAIT TARPEEKSI VAI HALUATKO KENTIES KUULLA, MITEN MINÄ SAIN OMAN PAIKKANI?". Paperit lensivät työpöydältäni, kirjat putoivat yksitellen hyllyiltä vain ja ainoastaan suuttumukseni takia.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 9:39 pm

Rhiannon
Hameväkinen puristi tuolin nojia vihaisena. Rhi oli kärsimättömän vihainen. 'Olisit suojellut, että olisin tiennyt läsnyydestäsi!' Rhiannon totesi vihaisena. 'Olisit tullut puhumaan tai jotain!' Vaalea hiuksinen huudahti silmät tummuen. 'Tielläni? Arvaa kuinka montaa kertaa tarvitsin sinua!' Neito huudahti. 'Kauhea mutantti!' Rhiannon huusi ja nousi pystyyn, että tuoli kaatui nurin. Kohta mies alkaa huutamaan. 'TOIVOTTAVASTI KUOLISIT NOPEASTI SENKIN....' Rhiannon antoi kyynelten tulla jolloin paperit jotka lensivät syttyivät palaamaan. Neito juoksi ulos ja pamautti huoneen kiini ja juoksi ulos koulun pihalle. Hänen olisi päästävä nopeasti pois. Hameväkinen alkoi juosta kohti metsää niin lujaa kuin pääsi. Lopulta monen minuutin kuluttua hän kompastui puun juuren. Hän nousi ylös ja jatkoi sitten rauhallista kävelyä ihan kuin kaikki olisi kunnossa. 'Paska..' Nainen itki. Hän itki ekaa kertaa veljensä kuoleman jälkeen. Hän oli lopettanut tunteilun, mutta nyt oli ihan erillaista. Hän on mutantti. Lopulta hän löysi puun jossa oli pieni kuoppa. Hän ajatteli sileää kiveä ja se täytti kuopan. Hän ajatteli kasveja katoksi ja suojaksi sateelta, että eläimiltä lopulta hän astui sen sisään ja ajatteli puun juuria "oven" kohdalle. Lopulta hän sulki silmänsä. 'Mikä paska päivä..' Rhi mumisi ja nukahti uupumuksesta.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 9:55 pm

Mr. De Pleur
Jäin seisomaan sanattomana, sillä neidin sanat olivat painavia, mutta totuudenmukaisia. Ehkä minun oli jo aika kääntyä hautani puoleen, ja tulla syrjäytetyksi. Rhiannon juoksi ulos huoneesta vihaisena, mutta minun oli turha edes lähteä hänen peräänsä. Siirryin ullakolle, ja paiskoin tavaroita vihaani. Tosin se oli suuri virhe, mutta minkä sille mahtoi. Nappasin hyllyltä vahvinta ja vanhinta viskiä, mitä löysin ja vetäisin sen kinttuihini. Kuolema todellakin halaili jo minua. "LÄHTEKÄÄ TE SAASTAISET JA KIROTUT TÄÄLTÄ, JA TEHKÄÄ TUHONNE. MINUN AIKANI TÄÄLLÄ ON LOPPUNUT, JA OIKEUDEN JAKAMINEN EI OLE ENÄÄ MINUN KONTILLANI!", huusin muukalaisille, ja avasin heidän kahleet ajatuksellani. Jokainen hirviö, joka ullakolla oli ollut käväisi minun kauttani ennen kuin läksivät omille teilleen. Lyyhistyin maahan viskipullo kädessä.
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 10:15 pm

Eric Vascuez
Yläpuoleltani huokui erittäin vihaista energiaa, mikä sai kulmani kurtistumaan. Miten minä tunsin muiden tunnekuohut, kun en edes osannut tulkita omiani? Päätin sivuutta karun faktan, ja lähteä kohti alakertaa, sillä jokin kutsui minua sinne. Tunsin tällä kertaa toivotonta energiaa, ja surua. Pudistin päätäni ajatukselle, että osaisin jotain tälläistä, ja harpposin portaat alas eteiseen. Lähdin seuraamaan energiaa, joka vei minut ulos, sillä tämä energia oli erilainen kuin ne muut. Tämä energia tuntui, siltä että se haluaisi tulla selvitetyksi (?). Astelin lopulta huomaamattani metsään. Linnun viserrys herätti minut siihen tosiasiaan, että olin nyt metsässä. Näin pidemmällä pienen hökkelin, ja kiinnostukseni heräsi jollakin tapaan. Pääsin pian sen verran lähelle hökkeliä, että pystyin koputtamaan siihen. Joten niimpä minä koputin runkoa, jotta tietäisin olisiko rakennelma ontto.
Yasu

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   Ke Heinä 22, 2015 10:23 pm

#Rhiannon
Neito nukkui sikeästi ja näki unta kuolleesta veljestään kuljellen nurmella leikkien hippaa mustan varjon kanssa. Rhiannon oli juoksemassa heidän luokseen mutta koputus sai hänet kaatumaan. 'Seis! LOPETA!' Rhiannon heräsi omaan huutoonsa. Hän pyyhki kyyneleet ja siirsi sivulta kasvien juuria ja näki saman miehen jonka oli hakannut. Rhiannon näytti kamalalta. Naama punaisen ja märät kyyneleistä. Risua oksissa ja vaatteet likaiset. Tunteet myllärsivät hänen sisällään. 'M-mitä haluat..? Jos valitat siitä, että hakkasin sinut se on pieni asia tänään..' Hameväkinen nyyhkäisi. ja siirsi kasveja syrjempään, että mies näkisi hänet kokonaan. Hän pyyhkäisi kädellään kasvojansa.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: FRP ∞ It isn't just a magic trick   

FRP ∞ It isn't just a magic trick
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 9Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roolipelit :: Ensimmäinen kategoriasi :: Ensimmäinen foorumisi-
Siirry: