Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

RP ▲ Suspicious rumors

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ranskis

Viestien lukumäärä : 425

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Pe Elo 28, 2015 12:51 pm

heei Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1114
Ikä : 18

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Pe Elo 28, 2015 3:10 pm

morrooo Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://elaintarha.foorumini.com
Simile

Viestien lukumäärä : 682
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Pe Elo 28, 2015 3:58 pm

Erin Faith
Jään vielä odottamaan miehen vastausta kysymykseeni, mutta hänhän päättikin sepittää kaikkea turhanpäiväistä yksinkertaisen ei:n tai kyllä:n sijasta. Lopulta vastaus tuleekin. "Kuten haluat", vastaan katsellessani samalla, kuinka tämä siirtää haulikon selkäänsä vasten ja vetää pistoolin esiin. Siinä vaiheessa ymmärrän lähteä liukenemaan, mutta liian myöhään tietenkin. Niin tyypillistä minulle. Silmänräpäyksessä vajakki on riistänyt nuorukaiselta hengen, ja hän kehtaa vielä heittää pistoolinsa minulle. "Sinä paskiainen!" Sylkäisen miehen suuntaan kauhuissani. Vilkaisen tännepäin juoksevien sotilaiden ja sitten miehen suuntaan pakokauhun vallassa. "Helvetin helvetti", mutisen ja lähden sen enempää ajattelematta juoksemaan väkijoukon sekaan. Lupaan tappaa sen miehen heti tilaisuuden tullen - jos siis selviän tästä. Kaarran talojen taakse, puikkelehdin torin ihmiskuhinassa, kunnes lopulta pääsen päämajan suojaan. Heitän ovet auki, ryntään sisälle ja telkeän ovet oikein ryminällä. Saan vielä kuulla kunniani. Muut paikallaolijat tuijottavat pistoolia, jota puristan edelleen kädessäni. Viskaan aseen aulan nurkkaan typerästi virnuillen. "Kaikkea sitä tuolta kyliltä sitten saakin", soperran hölmösti naurahdellen.
Näytä käyttäjän tiedot
Sociality Sucks

Viestien lukumäärä : 319

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Pe Elo 28, 2015 8:51 pm

/Hei. C:
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Pe Elo 28, 2015 9:32 pm

Morroro :33 Very Happy
Sociality Sucks

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Pe Elo 28, 2015 10:14 pm

PRIYA kopisteli alakertaan hameen helma liehuen, missä neitokaista oli vastassa hänen oma aviomiehensä. "Mikä sinulla nyt noin kauan kuppasi?", kaunotaren aviomies ärähti. Hassel silmäinen oli avaamassa suutaan siihen malliin, että saattaisi jopa vastata hänelle esitettyyn kysymykseen, mutta miehen tuhahduksen jälkeen tummakutrinen päätti pysyä vaiti. "Sitä vähän minäkin", toiseltaan nimeltään Farrenin mies sanahti. Kaksikymmentäkahdeksanvuotias kaappasi vaimonsa käsikynkkään, ja lähti hänen kanssaan kohti markkinoita. "Haluan esitellä sinut muutamalle herrasmies ystävälleni siellä olessmme", herraksi kutsuttu lisäsi perään, ja tuhahti. Ayresin vanhin tyytyi vain huokaisemaan, ja lähti miehensä matkaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Yasu

Viestien lukumäärä : 190

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 4:54 pm

Terve, Miss me?
Näytä käyttäjän tiedot
Yasu

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 5:09 pm

✗ Nimi Ezio Auditore da Firenze ✗
✗ Ikä 23 ✗
✗ Sukupuoli housuväkinen ✗
✗ S.s hetero ✗
✗ Luonne Ezio on hyvin kiihkeä herrasmies missä tahansa, tappamisessa, että seurustelu elämässä. Ezioita kuvaillaan sanoillaan arvaamaton, että kaihtailematon. Herrasmies on hyvin koston himoinen ja ottanut lain omiin käsiinsä. Jos näet hänet ole varoillasi tai keimaile tiesi hänen sydämmeensä. Wink Mikään ei riitä hänelle, mutta sinun kannattaa ottaa selvää siitä. ✗
✗ Muuta Ezion isä pistettiin hirteen kostosta. Papit ja naapurit olivat iskeneet hampaat heidän lihaansa. He vihasivat da Firenze sukua! Ezio yritti pelastaa isänsä, mutta se tapahtui liian nopeasti. Aihe on kyllä herkkä. Seuraavana päivänä hänen veljensä ja setänsä murhattiin. Ezio vannoi kostoa.. Ja sen hän saa. ✗
✗ Lokero Bloodlust ✗

✝️ MINILOMAKE ✝️
✗ Ezio Auditore da Firenze ✗ 23 ✗ housuväkinen ✗ hetero ✗ Bloodlust ✗

//minni antaa sitten linkin Wink Very Happy
http://aijaa.com/xkpd5V
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 8:28 pm

yasu heräs talviunilt Very Happy
Yasu

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 9:02 pm

✗ Nimi Claudia Addilyn da Firenze ✗
✗ Ikä 21 ✗
✗ Sukupuoli nainen ✗
✗ S.s hetero ✗
✗ Luonne Claudia tunnettaan armottomuudestaan. Ulkokuori saattaakin joskus hämätä. Hänellä on aina naamio kasvojen edessä kuvainnollisesti. Hän ei naura tai mitään. Kovin moni ei ole päässyt hänen lähelleen, mutta hän on ajallaan pehmentynyt. Nykyään saatatte kuulla hänen makean naurun tuulessa. ✗
✗ Muuta Claudialla on menneisyys erään herran kanssa. Ezio oli hänen aviomiehensa. Se oli pakko naittaus, mutta Claudia kuului Shamelesseen 17vuotiaana joten klaani oli hänen elämänsä jolloin hän yritti tappaa Ezion. Samalla hän olisi saannut miehen omaisuuden, mutta Eziolla oli hänen tikarinsa. Siitä syttyi kunnon verilöyly. Sivullisia kuoli. Lopulta niin monen yrityksen jälkeen Cladia tyytyi varastamaan noin puolet hänen omaisuudestaan ja lähti kreikkaan jolloin hän sai uuden alun salamurhaajana. Tähän päivään menessä. ✗
✗ Lokero Shameless ✗

✝ MINILOMAKE ✝
✗ Claudia Addilyn da Firenze ✗ 21 ✗ naikkonen ✗ hetero ✗ Shameless ✗

http://aijaa.com/ywQTye
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 9:48 pm

Kajetan  http://aijaa.com/JwEDnq
Juoksin kintut sauhuten kirkon portaille, ja harkitsin jo seuraavaa siirtoani. Kuulin neidin karjaisseen jotakin (?), mutta suuren hälinän keskellä oli vaikea erottaa mitä. Ainakin helmainen tulisi muistamaan minut teoistani, hyvällä tavalla toivottavasti. Käännyin kannoillani kirkon pääovien suuntaan, ja virne riipi huulilleni. Eihän usko koskaan tälläisen retkun puolella ollut, mutta tekopyhän porvarin puolella kyllä oli. Asetin räpyläni ulko-oven kahvalle, ja ovi aukesi yhdellä vedolla. Tepastelin epäluuloisena kirkkorakennuksen sisälle. Jokainen uskovainen kirkon sisällä kääntyi suuntaani, ja sitä seurasi hermoja raastava kuiskutus. Tummiin pukeutunut pastori asteli luokseni leveä hymy huulillaan, "Oletko viimein kääntynyt uskoon, poikani?". Hieroin niskaani vaivaantuneena muutaman minuutin ajan, ja vastasin, "Kaipa minä sitten olen". Pastori laski kätensä olkapäälleni, ja lähti kuljettamaan kohti alttaria. "Hyvä. Sittenhän voimme kastaa sinut", tanakka mies totesi. Katsoin miestä pitkään.
Yasu

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 9:58 pm

Claudia
Hameväkinen latasi pistooliansa kirkon syrjässä ja mietti suunitelmaa Isä Meürin tappamiseksi. Brunette oli tähtäämässä pappiin kunnes eräs herra astui. Nainen murahti ja pisti pistoolinsa mekon taskuun ja käveli nopeasti papin ja herran väliin tönästen herran hieman kaemmas Isä Meürista. 'Isä Meüri! Olen tehnyt syntiä! Minut pitää heti ripittää. Kiltti! Kirkko on ainoa toivoni menneisyyden suhteen.' Neitokainen sanoi kimeästi ja esitti pitävänsä kyyneliä kurkussa. Nainen piti päänsä alhaalla ja vilkaisi toiseen mieheen murhaavasti. Hänen leikkikaluja ei noin vain oteta! 'Minun' Claudia muodosti sanan huulistaan ja nopein liikkein otti papista käsivarresta kiini. Hänellä ei ollut aikaa vetää pappia sivulle vaan iski pistoolin lähelle hänen kylkeä. 'Viimeisiä sanoja?' Claudia virnuili. '
Riposa in pace.' Neito totesi hiljaa ja veti liipaimesta. Verta lensi hänen kasvoillensa ja eloton ruumis tippui maahan. Nainen kääntyi ja reaktiostaan veti miehen mukaansa ulos.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 10:17 pm

Kajetan
Pian eräs prostioitu tunkeutui minun ja pastorin välille, ja alkoi sepittämään sydäntä särkevää virsiä. Ei, sillä että se minun sydäntäni olisi kirpaissut, mutta uskovaisten sydäntä kyllä. He, kun olivat muutenkin päistään lahoja. Pienen sepittelyn jälkeen helmainen kääntyi katsomaan minua murhaavasti, ja muodosti huulillaan "minun". Nostin vain keskisormeni hänen suuntaan, ja tuhahdin. Kyllä prostitioidulla oli otsaa. En edes aluksi tajunnut, että helmainen oli ottanut pistoolinsa esille, mutta laukauksen kuultuani havahduin hereille ja kohotin kulmiani. Käännyin katsomaan pastoria, mutta pienessä hetkessä neiti oli repäissyt minut mukaansa. "Tyhmäkö olet?", murahdin vihaisena ja vilkaisin naikkosen suuntaan. Hänessä ei selvästikään ollut potentiaalia. Kirkosta ulos riennettyämme (?) riehtaisin itseni irti neidistä, "Kuka helvetti sinä luulet olevasi?".
Yasu

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 10:18 pm

PROSTIOITU!!! ö.ö nainen tää on ollu naimisissa eikä pitänyt edes hääyötä. Miten voi olla prostioitu!! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Yasu

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 10:28 pm

Claudia
Naikkonen virnuili ja pyyhki veristä naamaansa. 'En, en ole tyhmä. Minä tein hommani nopeasti. Aivan sama vaikka muut näkisivät. He ovat vain pieniä piikkejä lihassani.' Brunette virnuili ja tiputti pistoolinsa taskuun. 'Itse on tyhmyyttä heittäytyä pastorin tai papin eteen, koska se ei auta mitään tai ketään.' Claudia hymähti ja vilkaisi taakseen. Vartioita ei näkynyt. 'Minulla on monia nimiä, mutta kiltti sano Fireksi.' Ruskea silmäinen hymähti ja heitti hiukset olkansa yli. 'Tuo asia oli vain pientä bisnestä. Minulla oli muutenkin kiire. He eivät uskalla puhua vartioille. Se olisi vain ollut harmi jos olisin joutunut tappamaan sivullisia il mio amico.' da Firenze hymyili pienesti. 'No entä sinä? Olitko kastamassa itseäsi ja jättämässä klaanisi?' Neito pisti kätensä lantioille. '
Il tempo vola, minun pitää mennä. Haluatko tulla mukaan. En usko, että sinua päästetään enään sisään, kun he näkivät sinut minun seurassani amico.' Hameväkinen totesi ja käveli eteenpäin aivan sama vaikka mies seuraisi tai ei. 'No tuletko? vai oletko vigliacco?'
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Su Elo 30, 2015 11:22 pm

Kajetan
Kuuntelin naista osaksi pakosta. "Vaikutat nuorelta. Oletko kenties tätä seuraavaa sukupolvea", kysyin virnuilevalta helmaiselta. Hetken kuluttua neiti yritti heittää minua näsäviisaudellaan, mutta tietäisipä brunette vain, mihin oli ryhtynyt. "Tyhmyyttä on aukoa päätään asioista, joista ei tiedä", totesin keljuilevaan sävyyn, ja jatkoin, "Kun kerran niin kauniisti kerroit niin en. En kutsu sinua sitten minään". En ymmärtänyt koko tämän lyhyen rupattelumme aikana oliko neiti tosissaan vai ei. Hän vaikutti olevan puolet ajasta vakava, ja toisesta puolesta taas iloinen. "Miksi sinä minua katsoit, kun tuon sanoit? Näytänkö minä sivulliselta tai ystävältäsi?", kysyin pieni virnistys huulillani. Siirsin kaiken painoni toiselle jalalleni, ja puristin käteni nyrkkiin ja päästin vapaaksi. "Ei. En ole kiihkouskovainen toisin kuin eräät. Vaikutit kovinkin läheiseltä pastori mikä lien kanssa, joten kerrohan, mitä pastori oikein vaati sinulta? Rahaa? Seksiä?", kysyin komean virneen kera, ja lisäsin, "Tai älä kerrokaan. Osaan päätellä asian jo ihan itse". Notkuin kivitalon edustalla prostioidun kanssa, huippua. Mikä ihmeen pakkomielle brunetella oli hokea minua ystäväkseen. "Puttana", sanahdin ilkikurisen virneen kera, ja ohitin neidin hyvillä mielin. "Salva le tue parole una donna, anche se si incontrano da soli come", lisäsin, ja tahaton naurahdus karkasi huulieni välistä. "Pysytkö perässä?", kysyin heti perään ilkikurinen hymy huulilla.
Ranskis

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 4:36 pm

Leanne
Neitokainen piti uljaan orin suitsista kiinni ja etsi jonkin tapaisen kaupan, josta saisi satulan. Hetken etsiskelyn jälkeen semmoinen löytyikin. Tummaverikkö hymyili sievästi satuloiden myyjälle ja tuo oli kuin sulaa vahaa kämmenissään. "Saisinko parhaan mahdollisen satulan?", nuori nainen kysyi ja tuossa tuokiossa sai satulan ilmatteeksi. Yhdeksäntoistavuotias puki hevoselle satulan ja nousi hevosen selkään. Sinisilmäinen kehotti hevosen laukkaan ja lähti hevosenkengät kopisten kohti omaa kotiaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Sociality Sucks

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 9:26 pm

/Hei. C:
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 9:26 pm

mrororo o: Very Happy
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 9:35 pm

HEI muute sossu haluuks ryhmittäytyy mun ja janskun kans? Wink Very Happy
Sociality Sucks

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 9:39 pm

/Missä mielessä pitäisi ryhmittäytyä? :'D
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 9:56 pm

Oijoij SOSSU!! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 10:01 pm

ooks sossu viä täälo.o
Ranskis

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 10:08 pm

Emmäätiiä
Näytä käyttäjän tiedot
Yasu

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   Ma Elo 31, 2015 10:09 pm

Claudia
Hameväkinen hymähti. 'Olen ollut klaanissa jo pienestä asti, joten en.' Brunette hymähti ja piti helmoista kiini kun käveli pienen ylämäen hiekkatielle joka vei pienempään kylään.(?) 'Minä vain vihjailen.' Ruskea silmäinen kurtisti kulmiaan vihaisena. 'Idiot..' Naikkonen mumisi. 'Et ole minulle mitään. Tai olet minulle pelkkä idiootti.' Brunette hymähti. 'Hän ei vaatinut mitään. Saan taskun täyteen kultakolikoita taposta.' Neiti virnuili katse tyhjyyteen ja pisti jalkaa toisen eteen. 'Haukut minua vielä kerran. Sinä et tiedä mitään minusta. Minä en ole puttana. Olen leski joten pidä turpasi kiini tai posautan aivosi!' Claudia suutuspäissään valehteli olevansa leski, koska eihän tiennyt mitään Eziosta. Nopein refleksein nainen osoitti pistoolillaan tuon ohimoa. 'Olisit kuollut ellet olisi shameless.' Claudia totesi hiljaa ja murhaavaisesti. 'Junkie.' Neito hymähti. Kohta laukkaus alkoi kuulua kaukaa ja se lähestyi. 'Mexa!' Hameväkinen huudahti ja juoksi hevosta vastaa. Nainen silititti sen päätä. 'Kiltti poika..' Neito hymyili ja vilkaisi taakseen. 'Tässä tiemme eroavat drogato.' Neito virnuili ja hyppäsi mustan hevosen selkään ja lähti laukkaamaan pois.

//meen nukkuu, öitä Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: RP ▲ Suspicious rumors   

RP ▲ Suspicious rumors
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roolipelit :: Ensimmäinen kategoriasi :: Ensimmäinen foorumisi-
Siirry: