Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

RP ✄ I feel free when I see no one

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Simile

Viestien lukumäärä : 682
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:43 pm

//Siis se ku tullaa toisiimme vastaa se kaks kättä jutska :'DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1114
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:45 pm

ootas hetkone kaks kättä ilmas vaivai o.o oon iha ny avaruudes
Näytä käyttäjän tiedot http://elaintarha.foorumini.com
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:46 pm

Toimiikoha tää? :0
Ja siis se kädet on eka niiku naaman ees ja sit siit sillee posi päin u know :'DD

Paske ei se kuva tullu ;(
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:47 pm

Ootas ny tuli mielee jotaki ja Sad
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:49 pm

//Nonii hyvä Hetuli :'D
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:52 pm

Jee minä jee :Dd oke ei mut juu roolasen ja ristinsormeni et terppuki pääsis perjantai nii saatais sellane kiva nelikko Very Happy ei sii mtn vaikkei si tuliskaa mut ois vaa kivsuu ja juu tuli ny vaa näi mielee Very Happy
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:54 pm

//Ai nii Teresa on pipi :0 Mä ristin varpaaniki sen puolest et se pääsis perjantain Wink Ja juu roolases vaa :'D
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 2:55 pm

:DD pottuvarvas Wink ja juuup :3 Very Happy
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 3:18 pm

Matthew Matty Brooks
Laatta, jota olin jynssänyt ne kauniit viisi minuuttia alkoi näyttämään yhtä valkaisulta kuin yhden hoitajan luomi, joten päätin siirtyä seuraavaan. Jailhouse rock hyräilyni päättyi lyhyeen, kun unohdin kipaleen rytmin. Hymähdin itsekseni, ja aloin kunniakkaasti hyräilemään Come homea. Moppi kääntyi ja vääntyi vaivattomasti pienellä käden liikkeellä, joten aula oli aika nopeastikin valmis - lukuunottamatta sitä yhtä laattaa. Moppailun ohella katseeni kääntyi kahteen likkaan, bruneen ja blondiin, joista toinen jopa vilkutti minulle. Irvistin hälle omaa hupiani ja vilkaisin läpi. Siinäpä vasta soppa. Laskin mopin seinän vierustalle, ja rohkenin lähestyä tyttöjä. "Jäikö minulta jotakin ohi vai missä vaiheessa annettiin "vapaudut duunista" -kortteja?", kysyin virneen leviessä huulilleni.
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 3:25 pm

Louise
Harmikseni nuorukainen ei heilauttanut minulle kättään, mutta nähtävästi hän vaivautuu ihan paikan päälle. Minun ei auta kuin odotella hänen saapumista luoksemme. Seuraan katseellani pojan askelia. Nostan katsettani ylemmäs nähdäkseni hänen kasvonsa kunnolla. Kuullessani tämän kysymyksen naamani vääntyy vinoon hymyyn. Yritin keksiä jotakin nokkelaa sanottavaa, mutta suustani lipsahti vain: "Ne ovat näkymättömiä ja niitä jaettiin aamu kuudelta." Lyön pääni sisällä päätäni seinään. Naurahdan hermostuneesti ja koetan vaihtaa aihetta. "No..", epämääräistä mutinaa, " mikä on nimesi?" Väännän kasvoilleni typerän hymyn. Keinuttelen itseäni kantapäideni avulla, vasen käteni on pöksyjeni taskussa ja oikealla hiplaan hiuksiani. Hienoa, Louise, näin saat paljon kavereita, totean itselleni pääni sisällä.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 3:40 pm

Matthew Matty Brooks
Katsoin brunea, joka vaikutti hiljaisemmalta kuin blondi (?). Päätin antaa tuomitsevan katseeni olla, ja käänsin kiikarini kohti blondia. Likka töksäytti jotakin näsäviisasta, ja naurahti hermostuneesti - kyllä minä hänen hermostuneisuuden huomasin (?). "Ai sinä olet suoraan asiaan menevä likka", tokaisin pienen virneen tunkiessa lärviini, "No mikäs siinä sitten". Halusin kerrankin olla "kohtelias", joten annoin turhamaisten naurahduksien olla. "Brooks", esittäydyin blondille, ja nostin käteni hänen käsivarren tasolle. Toinen kaunis teko jo minulta. Pian nämä ihmiset saisivat nuolla kenkiäni, kun jaan huomiotani heille - tai miksen minäkin toki voisi heidän jalkojaan koskea? "Entäpäs sinä ja ystäväsi jörö?", kysyin pieni muka aito hymy huulillani, ja vilkaisin brunea kääntäen katseeni lopulta blondin silmiin.
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 3:51 pm

Louise
Katsahdan itsekin tyttöön vierelläni, mutta hän taisi olla jälleen ajatuksissaan (?). Pojan alkaessa jälleen puhua, käännän katseeni takaisin häneen. "En keksinyt muutakaan", vastaan yksinkertiasesti. Keskustelu menee mielestäni turhan viralliseksi, mutten viitsi alkaa heittää enempää nokkeluuksia ilmoille. "Norris", puristan pojan kättä jäisillä näpeilläni. Katsahdan hieman ympärillemme - ihan vain hoitajien varalta - mutta alue näyttää toistaiseksi olevan selvä. Muistan jälleen muidenkin olemassaolon. Huomaan pojan teeskentelevän kiinnostunutta. "Mene vain moppaamaan, jos se on sinusta hauskempaa", tokaisen ikävämpään sävyyn. Kohtaan pojan silmät. En voi olla ajattelematta, mitä kaikkea nuo vihreän harmaat silmät omaava on kokenut matkansa varrella. "Anteeksi tuijotus", kuiskaan lopulta jokseenkin huvittuneena, "ei ollut tarkoitus tungetella alueellesi muutenkaan. Ajattelin vain, että sinäkin ehkä kaipaisit juttuseuraa, mutta asia ei tainnutkaan olla ihan niin."
Näytä käyttäjän tiedot
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 4:01 pm

//Pitää mennä, vastaan ehk illal :'D
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 4:06 pm

Matthew Matty Brooks
Blondin kerrottua nimensä naurahdin ääneen. Norris? Kenen muun nimi oli Norris kuin itse Chuck Norrisin? Hillitsin lopulta itseni, ja käteltyäni neitiä nostin moppauksesta hikoutuneen käteni leipälärvini eteen. Mitähän blondilla mahtoi olla mielessään. "Sinähän se varsinainen ratkoja olet", töksäytin blondin kommenttiin moppauden hauskuudesta, "Jos blondi, vaikka itse kiinnostuisi siitä duunin tekemisestä". Hiljenin muutamaksi minuutiksi, jolloin huoneeseen laskeutui ikävä hiljaisuus (?). Hiljaisuus kuitenkin mureni - kuin Syyrian muurit konsanaan-, kun blondi kuiskasi jotakin. En saanut todellakaan selvää kaikesta, mitä hän möläytti, mutta mitäpä sitä olettaisi Mount Everestin huipultakaan. "Mikähän minussa niin viehättää, että ihan möllöttää täytyy?", kysyin lopulta leikkisästi, ja virnistin perään, "Riippuu tietenkin, mitä juttuseura pitää sisällään plus olenhan minä ollut jo täällä muutaman vuoden juurikaan kenellekään puhunut ja ihan hengissä vielä olen". Hieraisin niskaani, joka oli jumissa moppauksesta luonnostaan tulevan asennon takia. "Minne te kaksi mörökölliä olette edes suuntaamassa?", kysyin siirtyen aiheesta toiseen ja tuhahdin tyytyväisesti.

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ke Loka 21, 2015 4:07 pm, muokattu 1 kertaa
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 4:06 pm

Oukke babaa:D
Ranskis

Viestien lukumäärä : 425

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 8:46 pm

Adalia
Heilautin hiukset olan yli. Vilkaisin Louisea huvittuneena. Huomasin vasta nytten käytävän päässä housuväkisen ja käänsin katseeni nopeasti alas. "Oon päässy jo yli siit", sanoin hiljaa. Huomasin kaksilahkeisen tulevan meitä kohti. Vaikenin heti. Käänsin katseen alas ja katsoin mustia sukkiani. Näpertelin sormiani hermostuneena. Ajattelin kuitenkin, että edes esittelisin itseni. "Collins", vastasin lähes kuiskaten. Hiukset peittivät naamani. Näin vain minun, Louisen ja osittain Brooksi esittäytyneen jampan jalat.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Ke Loka 21, 2015 11:34 pm

Matthew Matty Brooks
Katseeni vaelsi brunetteen, joka hyvä, kun sai suutaan auki. "Collins?", toistin varmistaakseni ja katsoin likkaa, joka näytti tukehtuvan hiuksiinsa - tai sitten hän tukehdutti hiuksensa. "Onko siellä alhaalla niin hyvät maisemat, ettei yläilma kelpane?", kysyin leikillä, ja hymähdin. Olin lähellä alkaa tuijottaa brunea, ja kysyä tältä, miksei kuskutusta voisi jättää sitten toisaalle. "Joten kuten jo aikasemmin kerkenin kysyä, minne te kaksi valopäätä olette edes menossa, ja aijotteko noin vain livistää hommista?", kysyin hieman vakavampi ilme kasvoilla. En haluaisi jälleen kerran kärsiä muiden kömmelyksistä - varsinkaan, kun kyseessä oli Mulder ja Scully laitoksen versiossa.
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   To Loka 22, 2015 4:55 pm

Louise
Kuuntelen miekkosen jäpätystä, mutten vaivautunut kuin nyökyttelemään päätäni kohtiin, joihin se sopi. Yhtäkkiä neiti vierelläni herää ajatuksistaan ja esittäytyy Collinsiksi. Olin huomannut, että oma sukunimeni huvitti kovasti Brooksia, mutta eihän se minun vikani ole, että olen syntynyt idioottien sukuun. "Jaa, että minne ollaan menossa", tokaisen nuorukaisen kysymykseen vastaten. Keinautan vaaleat hiukseni olan taakse ja katsahdan Brooksiin: "Pirun hyvä kysymys." Silmäni laajenevat huomatessani hoitajan lyllerryksen meitä kohti. "Oho poijaat, nyt tuli tupenrapinat", totean kevyesti, mutta koska en tiedä mitä Collins ja Brooks tästä tykkäävät, olen osaksi pahoillani. Mieshoitaja on minulle jo aamuista tuttu, minkä ansiosta uskaltaisin lähteä juoksemaan. "No, oli kiva tutustua, ehkä vielä nähdäänkin", tokaisen katse molemmissa nuorissa käydessä. Olen juuri hilpaisemassa juoksuun, kun huomaan hoitajan tajuavan suunnitelmani. Otankin takapakkia ja lähden juoksemaan portaita ylöspäin. Mies juoksee pirun nopeaa vauhtia, mutta minulla on roima etumatka. Käännyn rappusten jälkeen oikealle.
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   Pe Loka 23, 2015 2:20 pm

Adalia
Nyökkäsin pojan kysymykseen. "Onha täällä", vastasin jälleen hiljaa. Uskalsin nostaa katsettani ja olin juuri sanomassa jotakin, kun Louise kerkeekin sanoa vastauksen puolestani, onneksi. Katsoin neitokaisen laajenevia silmiä. Tajusin että hoitajat löysivät meidät. Kiroan hyvin hiljaa ääneen. Tupenrapinat tosiaan tulee, ainakin minulle, kun olen ollut hoitajien silmätikkuna.
Vilkaisen tuttuun hoitajaan, joka räyhäsi aamulla Louiselle ja kuinka hän lähti pirun nopeasti neitokaisen perään. En nähnyt järkeä juosta vaaleahiuksisen perään, sillä hänen perään kun lähtikin se mies, jota vihaan kaikista eniten. Tiesin, että Louise on tarpeeksi nopea ja pääsisi pois mieshoitajan näkymistä, tai ainakin toivoisin, että pääsisi. Käänsin katseeni nopeasti Brooksiin ja takaisin rappusten suuntaan.

Viimeinen muokkaaja, Ranskis pvm La Loka 24, 2015 3:09 pm, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   La Loka 24, 2015 1:49 pm

Louise
Aivoni yrittävät antaa ohjeita tuhatta ja sataa kiitäville jaloilleni, mutta eivät nekään kaikkea huomaa. Lennän kynnyksellä rähmälleni. Kiroan puoliääneen, kömmin pystyyn ja luon nopean vilkaisun taakseni. Mieshoitaja huutaa minulle niin nopeaa tahtia, ettei sanoista saa edes selvää. Päästyäni takaisin pystyyn pakotan jälleen jalkani kiihdyttämään. Puikkelehdin käytävillä. Voin melkein tuntea pulssini kurkussani. Riuhtaisen kylpyhuoneen oven auki. Heti saatuani oven auki, tajuan, kuinka typerästi juuri tein. "Tyttöseni, olet typerämpi kuin oletin", kuulen, kuinka mies koettaa pidätellä huvittuneisuuttaan. Seison selin häneen, käteni puristuvat nyrkkiin. Mietin kuumeisesti eri ulospääsyreittejä. "Älä vaivaa pientä päätäsi tuollaisilla ajatuksilla, kultaseni", mies kuiskaa ja painaa suudelman takaraivolleni. "Häivy!" sähähdän, mutten uskalla liikahtaakaan.
"Miksi minä niin tekisin? Olet suloinen suuttuessasi."
Hän telkeää oven ja jäämme kahden.
Lopulta piina on ohi. Brunette virnistää voitonriemuisena, avaa oven ja jättää minut itkemään. "Hoida ensi kerralla tehtäväsi huolella, säästät molempien aikaa", hän vinkkaa minulle silmäänsä. Mulkaisen miestä ja tämä katoaa näköpiiristäni. Tutkin samantien vammani. Pari ruhjetta ranteessa, vatsassa, selässä ja niskassa. Tuijotan peiliä pitkään. Lopulta lähden huoneesta keittiölle päin. Olisi kai aika pestä astiat - en halua enää yhtäkään tuollaista käsittelyä.
Näytä käyttäjän tiedot
Ranskis

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   La Loka 24, 2015 3:38 pm

Katsoin pitkään rappusille päin. Huokaan hiljaa ja käännän tyhjän katseen Brooksin housuväkiseen. "Taidan mennä ettii Louisea", sanoin hiljaa ja lähdin kipittelemään samaan suuntaan, mihin neitokainen oli juossut tujatta ja sataa. Käteni olivat puuskassa ja katse alhaalla. En nähnyt eteeni, mutta tunsin tämän paikan niin hyvin, että voin kävellä pää alhaalla koko ajan. Pian kuitenkin törmään johonkuhun. Törmäsin siihen mieheen, jota vihasin ja joka lähti Louisen perään. Housuväkinen tarttuu kovaotteisesti leukaani ja nosti katseeni häneen. Leukaani sattui. Ihmettelin että hän ei murtanut sitä. Mies seisoi toisella rappusella, ja silti oli minua pidempi, vaikka olin rappusten päässä. "Mene takaisin töihin, tai!", hän ärähti ja löi minua naamaan, sen jälkeen housuväkinen kääntyi, sekä lähti kävelemään portaita alas tarkastamaan muita. Laskin siron käteni poskelle. Lähdin kävelemään portaat alas hitaasti katse alhaalla.
Näytä käyttäjän tiedot
Simile

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   La Loka 24, 2015 3:57 pm

Louise
Laahustan rappusia kohti. Joka paikkaani koskee enkä jaksaisi tehdä enää mitään. Huomaan Collinsin portaiden yläpäässä matkalla alas. Koetan huudahtaa hänelle tai jotakin vastaavaa, mutta ääneni ei kulje kunnolla, minkä seurauksena suustani pääsee vain epämääräistä pihinää. Annan asian olla, ei hän varmaan enää edes tahdo olla väleissä kanssani. Alas päästyäni suuntaan askeleeni kohti keittiötä. Samainen mieshoitaja, jonka sukunimi on muuten Jenkins, on tällä kertaa vahtimassa meitä. Jenkinsin katse käy minussa, mutten suo hänen nähdä kärsimystäni vaan hammasta purren käyn likaisten astioiden kimppuun.
Hinkattuani ja hangattuani luultavasti viisikymmentä lautasta ja lasia uskaltaudun itse syömään. Kaavin soppakulhon pohjalta jäljelle jääneen liemen ja pari hassua perunaa ja kiikutan ruokani nurkkapöytään. Syödessäni katselen muidenkin keittiövuorolaisten epätoivoisia ilmeitä. Käännän katseeni kulhooni, josta olen jo kaapinut kaiken syömäkelpoisen, ja lupaan itselleni, että jonakin päivänä pakenen täältä - toisin sanoen siis heti kun Jenkins on joko kuollut tai erotettu, eli en kai sitten ikinä.
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   La Loka 24, 2015 11:12 pm

Matthew Matty Brooks
Kumpanenkin näytti lähteneen kuin syöttikani konsanaan. Blondi lähti pikaiseen juoksuun, ja brune tämän perään - joku likkojen juttu varmaankin. En kyennyt liikuttamaan eväänikään minkään tähden. Naamani kyllä vääntyili ties minkä näköisiin irvistyksiin ja kurtistuksiin, kun kuuntelin - mitä siis nyt satuin kuulemaan - mieshoitajaa. En itse tuntenut yksilöä entuudestaan, mutta saattoi johtua ihan siitä, että haaroissani liikkui muutama kulkunen enempi, kuin mitä herra oli itse niellä. Katseeseeni osui välittömästi ontuva blondi, tämän ruhjeet sekä sotkuiset hiukset (?). En edes toivoisi tuollaista kohtelua pahimmalle viholliselleni. Tuhahdin hiljaa, kunnes todistin - periaatteessa - jo toista herran tekemää rikosta. Olin nostamassa hihojani, kunnes tajusin, etten edes pidää paitaa päällä. Mitään empimättä astelin varmoin askelin portaiden alapäähän, ja yskähdin, "Miksei oman kokoiset kelpaa? Minussa sitä paitsi olisi enempi lihaakin". Pidin kylmän, mutta kaikkea muuta kuin vakavan katseeni "valkotakissa". Herra ärähti, ja kömpi luokseni kädet nyrkkiin puristettuina (?).
Ranskis

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   La Loka 24, 2015 11:24 pm

Laskin käteni pois nopeasti poskelta katsoen eteeni. Laiton kämmeneni käsivarsille (sillee youknow). Kävelin keittiölle ja silmääni osui Louise. Astelin hiljaa neitokaisen luokse. "Mitä se teki sulle?", kysyin varovaisesti ja laitoin keltaiset hanskat käteeni. Tartuin lautasiin. Hinkkasit tahroja pois pesusienellä, ja vain jotkut tahrat lähtivät. Vihaan sitä miestä ylikaiken. Olisin valmis karkaamaan, mutta turhaa, sillä jos hän saa tietää että joku karkaa, ei hyvä seuraa. En ollut vihainen blondille, koska itsehän lähdin pois keittiöstä.
Näytä käyttäjän tiedot
Sociality Sucks

Viestien lukumäärä : 319

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   La Loka 24, 2015 11:29 pm

/Pitkästä aikaa. :'D Hei kaikki. C:
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: RP ✄ I feel free when I see no one   

RP ✄ I feel free when I see no one